Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


DUBE

Recommended Posts

Hej jeg hedder DUBE 

Jeg er blevet perm banned fordi at jeg prop surfede. derfor jeg gerne sige undskyld.

2 af min venner blev kun bannede i 1 uge eller 2 og de gjord det præcist samme og nu spiller de på jeres server igen.

Hvis jeg kunne få unban så kunne det være super fedt og undskyld for det jeg gjord jeg lover ikke at gøre det igen

 

steam id: STEAM_0:0:43567135

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:43567135

Grund: Troll, kalder admin med grunden jeg har et problem og begynder at propsurfe.

Navn: DUBE

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-07-17 21:50


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Der var 2 personer med. Dig og din ven og I blev begge banned. Den anden person lavede en Unban request hvor jeg valgte at unbanne el. Reducere hans ban.

Her er en video lige efter du kaldte admin: 

 

Det er med at det kun var dine venner der trollede passer vidst ikke helt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde LAN sammen med nogle mennesker. Jeg må indrømme at jeg prop surfede. Men det var ikke mig der gjord det der. Det var nok nogle andre til LANET der gjord det imens jeg på toilet eller noget 

 

I må virkelig undskylde alt der jeg har gjord. Jeg vil bare gerne have unban så vil det gøre mig super glad

I må virkelig undskylde alt der jeg har gjord. Jeg vil bare gerne have unban så vil det gøre mig super glad

Men TINI han trollede jo også 

 

Mine venner sagde bare at jeg blev bannede for at prop surfe 

 

men ikke noget med at trolle

 

derfor sagde jeg at jeg ikke havde trollede

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutes ago, DUBE said:

Jeg havde LAN sammen med nogle mennesker. Jeg må indrømme at jeg prop surfede. Men det var ikke mig der gjord det der. Det var nok nogle andre til LANET der gjord det imens jeg på toilet eller noget 

 

I må virkelig undskylde alt der jeg har gjord. Jeg vil bare gerne have unban så vil det gøre mig super glad

I må virkelig undskylde alt der jeg har gjord. Jeg vil bare gerne have unban så vil det gøre mig super glad

Men TINI han trollede jo også 

 

Mine venner sagde bare at jeg blev bannede for at prop surfe 

 

men ikke noget med at trolle

 

derfor sagde jeg at jeg ikke havde trollede

Det er din account og derfor er det dit ansvar hvad der bliver lavet på den account.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.