Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tilføjelse til Dash


Tarry

Recommended Posts

Hej! Jeg kom til at tænke på, inde på dash kan man se meget for forskellig, men kunne der ikke blive tilføjet så man kan se hvor mange penge manhar i banken, hvor mange penge man har på sig, og hvad for nogle biler man har?

Her er lige et eksempel på hvordan de kunne se ud.

 

Penge pung: 647.602 kr.

Bank saldo: 400.000 kr.

Biler: Porshe 911, Porshe 918, Nissan GTR 2017

 

Håber i kan lide mit forslag! 

 

-Anonymous (DK)

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, DoktorDim said:

Tænker der er federe forslag som man heller vil have at de bruger tid på? Ellers fint forslag.

Husk de prioriterer altid forslagene.

 

Jeg kan godt lide ideen, MEN jeg ser virkelig ikke hvorfor det her skulle tilføjes? Hvad ville det gøre godt for? Hvis du har lyst til at se dine penge kan du bare joine serveren.

 

Hvis du virkelig vil have det her skal tilføjes er du nød til at have en anden begrundelse end "Så kan man være en showoff" personligt syntes jeg det her er fuldstændig ligegyldigt.

 

Så mine spørgsmål er, hvordan forbedrer det din oplevelse på stavox? Hvorfor kan du ikke bare logge på serveren?

 

Neutral rep.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 26/9/2017 at 15:44, HyggeFis said:

Det han mener er jo at man kan se andre folks penge, det ku´ jo godt være en lille sjov feature at have.

det ville da være dumt at gøre så man kan se andres penge syntes IKKE god ide

 

1. folk ville bare holde øje med hvor mange penge folk har og udnytte det Fx: til at gå efter bestemte folk og lade andre være der ikke har mange penge

 

2. Folk ville stoppe med at gøre ting Fx: ville hjemløse nok ikke få penge hvis de bare skal bruge like 25K til en bil men folk kan tjekke og se at de har 2mil også gider folk ikke give penge

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.