Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kidnap System


Wahwi

Recommended Posts

Kidnapnings System

Jeg synes det kunne være vildt fedt, at lave et slags kidnapnings system. Med at man fx. Kan slå folk ned, og så bærer rundt på dem. Og så bliver deres skærm sort ( På en måde ). Så det ikke kan se hvor man fører dem hen, altså at give dem bind for øjnene.

 

Og så at man måske kan smide dem om bag i bagagerummet på en bil. Det kunne være vildt fedt. 

Så at det ikke bliver helt umuligt at komme fri, så skulle der være en timer på 15 min MAX. Så hvis Kidnapperen ikke slipper personen fri, altså tager deres bind fra øjnene af fx. Eller hvis kidnapperen bare kidnapper for at spærre dem inde bag i bagagerummet. 

 

 

Image result for mand med bind for øjnene

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, HaniSkilz said:

Tror det ville være en pisse fed ide, så kunne man evt også gøre så personen ikke kan tage våben frem? Altså imens han har bind for øjnene eftersom han ikke ved hvad han rammer når personen har bind for øjnene.

Eller eventuelt gøre sådan at tiden, når man tager våben frem bliver meget længere, ligesom når man forbedre våbenet.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Marcus said:

Selvom der ikke er fearrp på serveren, tror jeg det her ville være fedt! :)

Jep, tænkte bare at der manglede noget til Kidnapning. Så det med at man kan få bind får øjnene vil være en fed, ekstra del at adde. Det kunne også være fedt med nogen håndjern, så de ikke kunne trække våben. Før deres venner kom for at hjælpe dem. :D

 

1 hour ago, Bims said:

+Rep

rigtig fed ide ;)

gør det med kidnapning meget mere interessant ;) 

Ja, så bliver det sjover at kidnappe folk :)

 

13 minutes ago, br1zzle said:

+REP

Det vil give så meget mere til kidnap, mange folk bruger det bare til at dræbe andre pga. det der fearrp ikke findes længere og ingen gider kidnappes. Derfor tror jeg dette vil gøre at mange flere gider at kidnappe, jeg vil ihvertifald gerne

Er helt enig, det er ret iri at folk bare gør det for at dræbe folk.

1 hour ago, ZeNoxXi said:

Eller eventuelt gøre sådan at tiden, når man tager våben frem bliver meget længere, ligesom når man forbedre våbenet.

Kunne være en ide, men tænker bare det kunne være bedre med en "Timer" så at når var gået 15 min. Kunne man flække det der bind af fx. eller det bare blev fjernet. Selvom det nok ikke lyder muligt hvis det var RP. Men det er jo darkrp, såå. Men ellers at ens gang members / venner. Skulle raide dem som havde kidnappet dig. Og så kunne man lockpicke håndjernene af personen som var kidnappet. Og fjerne bindet fra øjnene og på den måde befrie dem fra situationen.

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Som serveren kører nu, kommer dette ikke til at passe ind. Vi har pt. ikke FearRP, hvilket gør at dette ikke ligefrem vil virke. Det er fint forslag og det hele, men som det er nu fungerer det ikke. Hvis vi senere hen kan få FearRP tilbage, vil dette selvfølgelig være noget helt andet, og automatisk også taget til overvejelse til den tid. Et forslag skulle i stedet for være en ændring på FearRP, og gøre det noget bedre end det var sidst.

 

Kort sagt, så bliver dette ikke en ting som det er nu. Ellers fint forslag

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.