Hop til indhold
Stavox

[Afvist] UnBan Request


AsbjornTarlev (T)

Recommended Posts

jeg skød nogle ud af en bil og så stod der en i forvejen som jeg ikke havde set.. så gav jeg ham en bøde for at være med i bilen og den betalet han ikke, og derfor arrestede jeg ham... Han sagde ikke noget som helst, prøvede at fortælle mig at han ikke havde gjort noget.. jeg kunne så se på youtube videoen at det var arrest uden grund men han stod virkelig uheldigt... jeg har 12 timer tilbage og håber bare at jeg kan få det sat ned..  :/

 

Det var Glen Andersen der bannede mig..    Mit steam id er STEAM_0:0:87683286 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:87683286

Grund: RDA - Bevis = https://youtu.be/AuDZ9c1naI8

Navn: AsbjornTarlev (T)

AdminID: STEAM_0:0:37262415 - Glen Andersen [staffdirector] - Profil

Unban: 14-09-17 20:40

Banned: 13-09-17 20:40


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Glen og Jeg snakkede om det her, du havde vidst aresteret 5 inden 2-3 min, som måske var lidt voldsomt i forhold til, at de ikke havde noget med hinanden at gøre, og at 3 af dem kaldte admin over meget af det samme. Om det så var rda kunne vi jo ikke rigtig få svar på, da du jo var gået ud af serveren.

 

Men tænker at Glen er lidt mere inde i den her sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er min skyld han fik ban, og jeg har et bevis på at det ikke var en misforståelse at han fik ban...

 

I øvrigt, så er du så aggrasiv inde i rp syntes jeg, jeg står helt pasiv og så tonser du over til mig og tazer mig, da det ikke er sindsyg ulovligt at køre råden.

Det er også lidt underligt at du giver mig den bøde når du ikke har klare beviser/ er sikker på at jeg er indvolveret i denne sammenhæng.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, AsbjornTarlev (T) skrev:

jo ! jeg misforstod hvem der sad i bilen? men jeg mener ikke at det burde give en dags ban fordi jeg lavede en fejl.. du prøvede jo ikke engang at sige at du var uskyldig?

Nej det gjorde jeg ik, fordi vil du tro på det i RP? Nej... 
Men jeg gad ikke sige noget fordi jeg skrev til admin, og så kan man ikke snakke imens.

 

-Anonymous (DK)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Asbjorn.

Hvis du ikke er sikker på nogle af skyldig i noget ulovligt, så skal de ikke arrestes.

Du går hen til en som står ved bilne, stunner ham MED det samme, og siger du at han skal arrestes, derefter ændre du mening til en bøde. Det er forkert håndteret af dig, og siden du var leavet på tidspunktet jeg fik videoen, valgte jeg at give dig en dag for RDA.

Tænker ikke at du får unban, da du trodsalt kun er bannet i en dag. Så kom ind i aften med fornydet gåpåmod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.