Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - VeXo


VeXo

Recommended Posts

Ingame navn:
VeXo MS 13
 
SteamID:
STEAM_0:0:79841910
 
IRL fornavn:
Victor
 
Alder:
Jeg er 13 år gammel er født (1/16/04)
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Har ikke haft på Gmod men har været Head admin på en meget stor CSS server ejet af en der hed Nexuz. Jeg var admin i ca. 1 år og alle kendte mig på serveren.
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg synes selv at jeg kan holde hovedet koldt i svære situationer også når folk taler grimt til mig er jeg meget rolig. Har trænet lidt på ting man kan sige i en case hvis det nu skulle komme problemer op. Har læst reglerne igennem så jeg kan dem rigtig godt. Da jeg har været admin før synes jeg selv at jeg er lidt trænet op. Har spillet gmod i næsten 300 timer så jeg har også lidt erfaring fra andre servere omkring rp.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har kender de fleste ULX commands der er nok nogen få som jeg ikke kender men ellers kender jeg rigtig mange forskellige. Skal måske have opfrisket et par af dem men det skal jeg kunne kunne gøre noget ved.
 
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg synes selv at jeg er god skriftligt og mundtlig. Jeg går i 7 klasse og jeg er den bedste til at stave. Da jeg både snakker og skriver nærmest hverdag gør det også meget.
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du fx. kun mulighed for at være på i weekenden?:
jeg har mulighed for at være her ca. hver dag da Jeg har fået meget lange dage. Om torsdagen er der uk så der kan jeg ikke være her altid. Går til ingen ting I min fritid så det gir også ekstra tid. I weekenden er der mange ting at lave så der er det nok nogen gange lidt forskelligt om jeg kan eller ej.
 
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Har ikke rigtigt andet at sige.
 
Tak for at se min ansøgning
M.V.H VeXo
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.