Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning :)


GoldenPax

Recommended Posts

Ingame navn: Patrick
SteamID: STEAM_0:0:39515913
IRL Navn: Patrick
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
nej dsv. ikke, da jeg ikke har søgt om det før, men jeg går rigtig meget op i, hvad admins laver, og jeg synes det er meget spændende.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg har 480 timer på denne account. Jeg er god til at snakke folk til fornuft fx. hvis det er et rdm sit. jeg sørger for, at de ikke er sure på hinanden efter admin sit. Jeg ved også, at man ikke bare skal ban eller jail folk, men give dem en chance/advarsel. Jeg bliver ikke sur hvis der er en anden der råber, jeg prøver bare at få ham til at blive rolig igen. Jeg er meget tålmodig,fx. når man skal vente på, at begge personer har fortalt deres side af historien i et admin sit. Jeg går meget op i at hjælpe folk, hvis de har problemer. Jeg er ikke uvenner med nogen inde på serveren, og jeg snakker med alle dem, som kommer op i et sit, eller hvis jeg teleporter hen til dem. jeg ved også, at i har fået nye commands, som !scene, at man skal !goto (navn) før man skriver !bring

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
jeg ved, at det er der man finder alle commands, som man skal bruge som admin.  Ellers er det jo bare at skrive !menu

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg skriver og snakker flydende dansk, og jeg bruger helst min mic, da det er meget hurtigere og nemmere at snakke med folk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
I hverdagene har jeg tid fra 15:30 til 23:00, og i weekender er det fra når jeg står op, for det meste kl 10:30, til jeg går i seng ved 02:00 tiden

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg elsker at sætte mig ind i hvordan andre folk har det. jeg kan godt lide at bygge baser i rp, og ellers bare snakke med folk.
Jeg kan godt lide at spille fodbold, og lave python. python er et program, som man kan bruge til at lave koder. jeg kan godt lide at hjælpe andre mennsker.
 
 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.