Hop til indhold
Stavox

[Solved] Information om "Stavox i udlandet"


empty

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Oprettet
  • Seneste svar
On 9/10/2017 at 00:29, empty said:

Det som bliver synkroniseret er server bans, carbans, mutes og andre straffe du kan få på den danske server.

Jeg tænker lidt at staff på den engelske ikke rigtig kan forstå noget af det lort som der bliver noteret og straffet for.

 

F.eks. (Admin id er blevet fjernet)

59cb7c9de075f_ScreenShot2017-09-27at12_21_21.thumb.png.eced0eeae8fe0fd0e60acdfe1e74f43f.png

 

Link til kommentar
5 minutter siden, Jan T skrev:

OH, jeg troede bare du synkroniserede bans osv.

Ahh, læste sku ikke helt fra toppen, Sry.

Ved ikke om der bliver lavet noget så det bliver oversat, men alligevel har staff ikke rigtigt nogen grund til at se det, da de ikke kan gøre noget ved bans fra den danske server (gælder også head og staff angående unban)

De danske spillere kan jo se at de er banned fra den danske, og bliver så nød til at lave unban request her.

Link til kommentar
Just now, empty said:

Ahh, læste sku ikke helt fra toppen, Sry.

Ved ikke om der bliver lavet noget så det bliver oversat, men alligevel har staff ikke rigtigt nogen grund til at se det, da de ikke kan gøre noget ved band fra den danske server (gælder også head og staff angående unban)

Jeg plejer at tjekke deres tidligere straffe historik før jeg straffer dem.

Men jeg tror ikke det bliver et stort problem, så længe vi opretholder de termer som vi bruger nu f.eks. RDM, CDM, LTAP osv.

Link til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.