Hop til indhold
Stavox

[Solved] TeamSpeaken


Jimmi

Recommended Posts

Hej!

Nu hvor vi har en Ts hvilket jeg synes er nice men for at gøre Gang channels mere unikke tænkte jeg på om man ikke kunne gøre st en gang leder kan lave channel ranks måske også et logo til det rank og at lederen kan bestemme fx. at en Senior Officer kan lave disse. Det ville gøre Gang Channels så meget mere unikt. Men der skal også være nogen begransninger til det og det kunne man eventuelt gøre ved at Senior Admin og op efter kan kigge dem igennem og der efter tage en beslutning.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Mener man skal være et bestemt rank på ts, før man kan ændre logo/billeder på ranks. Men måske er gang ranks på teamspeaken sat efter ingame gangs, hvis det er muligt.

 

At du skal have en højere administrator til at godkende ranket først, vil kræve lidt for mange ressourcer. Tænker også at teamspeak er begrænset på den plan.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, Jan T said:

Fint forslsg jeg tror dog channel groups er global?

Det mener jeg ikke for er du channel owner i kanalen lort er du det ikke i tis. Det er kun server groups som er globale. Tak for din respons Jan.

 

13 minutes ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

1. Mener man skal være et bestemt rank på ts, før man kan ændre logo/billeder på ranks. Men måske er gang ranks på teamspeaken sat efter ingame gangs, hvis det er muligt.

 

Det kunne man også gøre.

 

16 minutes ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

At du skal have en højere administrator til at godkende ranket først, vil kræve lidt for mange ressourcer. Tænker også at teamspeak er begrænset på den plan.

Klumme man ikke lave sådan at hvert gang have et X antal ranks om måneden?

Link til kommentar
Del på andre sites

On 5/9/2017 at 08:19, JimmiGaming said:

Det mener jeg ikke for er du channel owner i kanalen lort er du det ikke i tis. Det er kun server groups som er globale. Tak for din respons Jan.

Det kan godt være du ikke er channel owner i tis, men er i lort. Det betyder ikke at gruppen ikke findes i tis. https://puu.sh/xrWXu/4d925143f4.mp4

Hvis stavox ikke har et eller andet custom build så ser jeg ikke det her som noget der er muligt ;)

 

Men vi kan jo spørge @Dynn den almægtige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har været snak om at TS gang skal sync med gangs ingame automatisk, og at du faktisk skal betale for at få et rum. Dog tror jeg ikke Dynn har fået arbejdet på det så meget. Dog bliver det en ting i fremtiden.

 

Det med logoer kommer nok ikke til at ske. Som Jan T også nævnte, så kan man ikke lave groups kun til et rum, og vil derfor lave rod i alt. Den måde du kan lave en channel unik på, kan være ved at lave en fin description hvor man også kan tilføje billeder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.