Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin applikation - Martin Holm


Martin Holm

Recommended Posts

 

Mit ingame navn: Martin Holm

Mit virkelige navn: Martin

Mit SteamID: STEAM_0:1:60649643

Min alder: Jeg er 13 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

jeg har været admin på Cosmos, i et halvt års tid. Jeg har haft masser af lykke fra Cosmos, og ved ikke om jeg har muligheden for at komme tilbage. Jeg har selv sagt op, og det fortrydder jeg virkelig. Den ting som jeg virkelig har savnet, var fællesskabet, os admins vi hyggede os sammen og bare havde det sjovt! Jeg savner virkelig meget at hjælpe folk, og håber på at kunne komme ud i en lidt større hjælp ved at komme på Stavox. Jeg kender rigtig mange commands, men har dog lidt nyt at lære som i har. Jeg har ejet nogle par Minecraft servers, men derudover har jeg været med-ejer på en DarkRP server mere, som bare ikke rigtig blev til noget.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Altså som sagt, så kan jeg rigtig mange commands, jeg har været admin i lang tid før.

Jeg mener ikke selv jeg er uvenner med nogen på serveren.

Jeg har meget styr på Garry’s Mod, mener jeg selv. Jeg har lige rundet over 1.000 timer på Garry’s Mod

Jeg er på alt hvad jeg kan, og kan uden problemer finde ud af at styre en god admin case. Jeg er en seriøs mand, men kan dog godt tåle sjov! Jeg lytter selvfølgelig altid til begge parter i en admin case, og lader folk tale ud, før der sker mere. Jeg straffer folk, hvis jeg selv mener og er sikker på at jeg gør det rigtige her, for ellers vil jeg have det i tanken med at jeg har spildt en andens liv på at sidde i fx. jail. Jeg er en rigtig rar person at være sammen med. Mine admin cases kan folk tage det stille og rolig og venskabeligt. Jeg har arbejdet længe med at få folk som er uvenner eller efter hinanden til at blive gode igen.

Unban vil jeg kun bruge med en speciel tilladelse eller beviser, da hvis du får ban så er det velfortjent. trusler, racisme osv. trækker jeg i dybden i. Jeg mener det er dybt forkert at være racist, og hvis du så er racist, så holder du det for dig selv og du udtaler dig ikke om det. Trusler som ddos, vil blive direkte ban.

Jeg læser reglerne hver gang jeg joiner serveren for ikke at kunne bryde en ny regel eller hvis der er en jeg ikke fik læst eller forstået.

Jeg har kendskab til reglerne og overholder dem.

Jeg kan altid få folk til at styre sig i en admin situation.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har masser af erfaring med ULX. ULX kender jeg ind og ud, hvis det er jeg får et problem med ULX, tjekker jeg !menu. Jeg har før selv lavet menuen helt fra bunden begrund af hacker angreb.

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Ja, jeg snakker flydende dansk. Jeg er født i Bosnien, men da jeg var helt lille flygtede min familie til, Danmark. Jeg er opvokset i Danmark, og har masser af danske venner og har lært dansk siden jeg kom til landet da jeg var nogle måneder gammel. Min mic, bruger jeg altid medmindre hvis vi sidder i en bil så skriver jeg lige nogle gange for at være sikker på manden kan høre mig (ingamge)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på næsten hver dag. Der er dog først omkring de 15:30 tiden, da det er der jeg har fri. Jeg begynder snart på arbejde igen, men det vil ikke påvirke at jeg ikke ville kunne være lige så aktiv som jeg allerede er. Jeg vil altid være på om aftenen, og i weekenden plejer at spille til 2-3 tiden om natten. og for det meste også meget af dagen.

Jeg går til Cykling og træner uafbrudt fortiden, men det påvirker heller ikke mine muligheder for at være på Stavox.

Jeg kan ikke helt huske hvor meget jeg har spillet på Stavox, men har været så aktiv som jeg kan.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er en 13 årig dreng, som elsker at bruge sin tid på Stavox. - Jeg bruger meget af min tid på at læse Forum, og spille på serveren. Jeg har ikke så mange andre ting som i behøver at vide, men hvis det er! så må i hellere end gerne skrive hvad jeg kan forbedre eller hvis der er nogle informationer i vil vide :).

 

Jeg håber min applikation, vil blive accepteret.

Det ville glæde mig at kunne være en del af Staff teamet.

 

mvh

Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det for tidligt du ansøger, i forhold til din spilletid. 

Du har været inde, men ikke i ekstremt langtid.

Rigtig fin ansøgning, dog:

Du har klaget over et staff fordi en case tog for langtid? 

- Nogle cases vare i den tid, som den case tog. 

Jeg holder mig neutralt 

Held og lykke med din ansøgning :)

Link til kommentar
Del på andre sites

@SimoNe, jeg har aldrig klaget over en cases tid, med alle de erfaringer jeg har.

Jeg har før synes at det var irriterene at jeg blev AFBRUDT i admin casen og derfor blevet sur, denne sag er blevet taget med den admin der første casen.

 

Fuld forståeligt at du synes det er for tidligt, og det er sikkert også for tidligt, men jeg håber stærkt på at kunne få et forsøg, da jeg ved jeg ville være en stor hjælp for Stavox.

 

@Jakob, jeg har været lidet aktiv her på det seneste men ellers i en periode var jeg på hver dag og var på fra 13:30 til 01:00 i weekenderne (ca. tal)

 

 

Tak for jeres feedback @SimoNe & @Jakob.

Link til kommentar
Del på andre sites

@PinkGamerDK, @CasperDK - Stavox.com, @Screwyounoob25

 

tak for jeres feedback.

Jeg har rigtig meget træning for tiden og går meget ind i min træning, så derfor har jeg ikke været lige så aktiv, men kan LOVE at jeg vil være så aktiv som overhovedet mulig!

Eventuelt noget jeg kunne gøre om? fortæl mig det gerne @PinkGamerDK @SimoNe @CasperDK - Stavox.com @Screwyounoob25 @Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.