Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unfair perm?


Mathias

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:59604759 

Hvorfor skal du unbannes: I går sad jeg og spillede inde på stavox og havde en sjov aften og vi havde en sjov ting med "Kør så mange ned du kan på 5 minutter", det er self bare spas fordi at maxx (jeres admin) var sur på os og vi vidste han spectatede os :P Derefter mener maxx at vi laver CDM på folk fordi vi lavede en gang der hedder "roadkillers" og han tager det åbenbart seriøst. Fair nok, vi ramte nogle gange nogle pga det NOS der er helt skævt i en mercedes (fix det xd) også rammer vi nogle gange nogle, bla. en der stod bag en bil i en tunnel og vi kunne ikke se ham pga han stod bag en høj bil også mener maxx at det er CDM selvom vi ikke kan se ham. Fair nok jeg får ban for det, det er nederen for de andre spillere og jeg fik 24 timers ban, acceptere det.

Det jeg ikke acceptere og synes er unfair.

Jeg adder maxx på steam og skriver han er god nok og han er en cool nok admin, for han gør sit arbejde godt og havde forståelse for det med NOS men ikke til sidst, pga jeg addede ham på steam blev han "triggered" og perm bannede mig, har self ikke en log og steam chatten da de bliver fjernet automatisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:59604759

Grund: Brug af alt account

Navn: Don John

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 02-09-17 22:26


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg overhørte det hele.

 

Efter du fik dit ban joinede du på en alt, hvor @Maxx0758 tog fat i dig og du prøvede at snyde ham ved at tale med en lys stemme.

 

Han fortalte dig, at det her på serveren ikke er tilladt at bruge alt accounts. Derfor fik du perm ban på din alt og din main. (Ikke fordi han blev triggered)

 

41 minutes ago, Mathias said:

pga jeg addede ham på steam blev han "triggered" og perm bannede mig, har self ikke en log og steam chatten da de bliver fjernet automatisk.

Det er rigtigt at du tilføjede ham og han accepterede din friend request, hvorefter i sad og skrev sammen.  @Maxx0758 taget en del screenshots af jeres samtale så han har logs du kan tjekke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg startede med at acceptere det med NOS. Så sad jeg og holdt øje med jer på spectate og så hvordan i kørte. Jeg tager en snak med jer alle sammen fordi jeg hørte at den ene som i fik med ind i ganget skulle køre 500 personer ned og det virkede til at det var meget seriøst. Du have fået 1 times carban og ham det nye medlem 2 timer. Den tredje person skyder så en person uden grund og derfor jailer jeg ham på et tag. Du hopper op på taget men ser du ikke kan komme helt op til ham. Derfor spawner du så en prop og begynder at propsurfe op til ham. Jeg tager fat i dig og siger at du ikke må det. Her har jeg nok brugt over 1 time på at specce jer og er derfor ved at være træt af jeres troll. Derfor fik du 1 dags ban hvor du kunne læse reglerne og forstå at du skulle tage dig sammen. Det jeg så finder ud af efter det er at der er en person ved navn Anakin Dankwalker som kalder på admin over hvordan man skiftede navn. Goldenown( mener jeg) tog den case. Jeg speccede personen og kunne med det samme høre at det var en falsk troll stemme. Derfor slog jeg Anakin Dankwalker op på vores dashboard hvor jeg kan se at personen havde spillet inde på serveren i 14 minutter og spillede på samme computer som din. Derfor ved jeg at det er en ALT account. Her tager jeg fat i dig og siger at jeg ved at det var dig og at det var mod serverens regler og permbannede den account og derefter permbannede jeg din account for at bruge alt account for at du kunne undgå dit ban. 

https://i.imgur.com/JkBtpk8.png

Her er et link af vores samtale på steam. 

Jeg var ikke sur overhovedet over at du tilføjede mig. Dog synes jeg det var komisk den måde du skrev til mig på hvor jeg så skriver at du ikke kan komme ind igen fordi du er blevet permbanned. (Det var efter at jeg havde bannet ALT account) 

Note: Efter jeg bannede ALTen skrev Magnus Larsen at det var hans account som du havde taget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.