Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fotovogn


Gv100100

Recommended Posts

Tænkte på om man kunne få en fotovogn til politiet hvor du kan indstille at den skulle give en bøde hvis man kørte over fx 45 km. Det kunne fx poppe ude i siden af din skærm og hvis du nu ikke betalte så blev du eftersøgt. Ved ikke om det bliver for avanceret at lave :/

Fotovogn

Link til kommentar
Del på andre sites

+1 for din idè @Gv100100, men dog syntes jeg at det skal være mere realistisk hvis vi fik sat et system ind på serveren med wanted folk så at man kan se hvem der har gjordt hvad.

Og så syntes jeg også at der ikke heletiden skal være en fotovogn jeg syntes at, politiet skal kunne spawne den og så kan man stille sig et sted og så hvis man sidder i vognen kan man trykke et eller andet og så popper der en skærm op med hvem der har kørt over grænsen!.

 

-RedPanda

Link til kommentar
Del på andre sites

Der findes allerede en addon der tilføjer et fartkamera der måler hastighed og automatisk bestemmer bødens størrelse. Den trækker pengene automatisk fra ham der bliver fotograferet, og hvis han kører over X% for stærkt så bliver han også wanted automatisk med grunden "Speeding 70 km/h" (Eller hvor meget han nu kører). Tænker at man skal have mulighed for at spawne selve kameraet alene, og spawne en fotovogn hvor det allerede er i. Hvis ideén bliver godtaget kan jeg godt finde en VW Transporter og porte, som kan bruges som fotovogn.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man får muligheden for at vælge ikke at betale, vil folk bare trykke nej, være wanted og så køre deres vej. I virkelighedens verden ville det ikke ske, men det her er DarkRP.

 

Desuden tror jeg at vi kunne bringe CDM-raten væsentligt ned hvis folk fik trukket pengene automatisk når de kørte for stærkt, så det kunne forbedre folks generalle gameplay, når de ikke skal frygte at blive kørt over af folk der ikke kan styre deres Porsche 918 med NOS.

 

Der skal uden tvivl, 100%, no doubt være en begrænsning på fartkameraer/fotovogne. Jeg siger højest 2 samlet, hvad end det så er fartkameraer eller fotovogne.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
On 27/2/2016 at 14:07, Metro said:

Hvis man får muligheden for at vælge ikke at betale, vil folk bare trykke nej, være wanted og så køre deres vej. I virkelighedens verden ville det ikke ske, men det her er DarkRP.

 

Desuden tror jeg at vi kunne bringe CDM-raten væsentligt ned hvis folk fik trukket pengene automatisk når de kørte for stærkt, så det kunne forbedre folks generalle gameplay, når de ikke skal frygte at blive kørt over af folk der ikke kan styre deres Porsche 918 med NOS.

 

Der skal uden tvivl, 100%, no doubt være en begrænsning på fartkameraer/fotovogne. Jeg siger højest 2 samlet, hvad end det så er fartkameraer eller fotovogne.

Det skal da også uden tvivl være Mayoren der sætter fart grænsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.