Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


SLET

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:91879703

Hvorfor skal du unbannes: jeg spillede her i 4uger så kommer en af mine gode venner ind på den så bliver de så trætte af at spille på servern så vælger de simpelhent af prop surf  så prøver de at få mig til det

men så gør jeg det efter det får jeg perm ban og det er den bedste rp server jeg kender og jeg vil aldrig gøre noget man ikke må mere håber i forstår og tak fordi i vil læse det -Frederik

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:91879703

Grund: Troll, propsurfer med samme grund som DUBE, tager ikke admincase seriøst

Navn: TINI AXED

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-07-17 21:50


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej TINI AXED.

Du skriver at du ikke trollede og at det var DUBE der sagde at du trollede.

 

Hvis man ser videoen kan man tydeligt fornemme at i begge to troller. I propsurfer i admin case fordi i siger at det er et problem i har, selvom det er helt bevidst, at i godt ved hvad i laver. Jeg får dig og DUBE stoppet og smidt op på et tag. Her fortsætter I med at være trolls. Jeg prøver at spørge, hvorfor I gør det som I gør. Du kører bare i at du ikke kan rykke på dig eller noget, og det er det eneste du laver. 

 

Jeg kan ikke rigtig se, hvorfor du ikke troller her? Synes ellers det er helt tydeligt.

Du tog ingen ting i casen seriøst.

 

Du skriver også at dine venner var trætte af serveren, og derfor propsurfede de. Hvorfor gør du det så også? Du må jo næsten vide, at det er forkert siden du skriver at du ikke ville. Det er jo dig der skal træffe de rigtige beslutninger på din bruger, og ikke gøre som de andre vil have dig til at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fordi at de blev hved med at sige jeg var fu...ing kedelig og at vis du ikke går hen til dig og siger at jeg har et problem med det så vil han ikke spille Gmod med mig mer og jeg virkelig ked af at det skulle gå så vit og jeg har aldrig kunne finder på det selv nu er der også snart gået en måned siden jeg var på stavox jeg håber virkelig i ville give mig en chance -Frederik

I admin casen  var jeg altså seriøs m8

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, TINI AXED said:

Fordi jeg har spillet rigtig meget på zypress hvor jeg er hved at blive admin jeg har ikke gjort noget man kan få ban fra på zypress 

 

 

Det var ikke det jeg spurgte om. 

 

23 hours ago, Maxx0758 said:

Hvordan vil du så forhindre at der ikke sker noget lign. igen?`fx. at dine venner gør det samme en gang til?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.