Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tjek din bank konto


Thofner

Recommended Posts

Jeg tænkte det kunne være ordenligt sygt hvis man lige kunne poppe sin tablet op af lommen 

og så lige tjekke sin bank og måske lave bank overførelser eller bare bruge mobilepay

 

Håber i tager godt imod mit forslag :)

God dag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Kasper Petersen skrev:

Så måske man skulle gøre sådan at man kun kan have højst 50k på sig, og så resten af alle dine penge skal være i banken og sådan betaler du via din iPad.

Nej, fordi det har altid været på stavox at man har kunne valgt og have dem på sig eller bare i hel taget have i sin Ban, så til dit forslag 

 

12 timer siden, Højz skrev:

Jeg tænkte det kunne være ordenligt sygt hvis man lige kunne poppe sin tablet op af lommen 

og så lige tjekke sin bank og måske lave bank overførelser eller bare bruge mobilepay

 

Håber i tager godt imod mit forslag :)

God dag :)

Det lyder ellers ret fedt fordi at det virker godt på andre server, men også da heg spille Arma var det mega godt

 

+1

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, JordBærHjelm skrev:

Nej, fordi det har altid været på stavox at man har kunne valgt og have dem på sig eller bare i hel taget have i sin Bank.

 

Det er da heller ikke særligt realistisk at rende rundt med 100k til 20mil på sig?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Kasper Petersen said:

 

Det er da heller ikke særligt realistisk at rende rundt med 100k til 20mil på sig?

Der skal jo ligesom være en pointe i at man kun kan have et vis beløb på sig. F.eks ville folk nok ikke have flere millioner på sig, hvis nu man droppede en procentdel af de penge man havde på sig, når man dør. Men det vil heller ikke fungere, da folk bare vil dræbe hinanden for det mindste grundlag, som jeg desværre allerede ser på nuværende tidspunkt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Højz skrev:

Jeg tænkte det kunne være ordenligt sygt hvis man lige kunne poppe sin tablet op af lommen 

og så lige tjekke sin bank og måske lave bank overførelser eller bare bruge mobilepay

 

Håber i tager godt imod mit forslag :)

God dag :)

 

Kan godt lide idéen????

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.