Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøning -NormaNN


NormaNN

Recommended Posts

 

 

Ingame navn:

NormaNN

 

SteamID: 

STEAM_0:0:67648947

 

IRL fornavn:

Mads

 

Alder:

18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja, jeg har været admin og ejer i css jeg har også været admin og mod i minecraft, og nu også mod på UnknownRP for at få lidt erfaring med ULX.

Siger det op med det samme eftersom det kun var fordi jeg ville have erfaring til at blive staff på stavox

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Grunden til jeg mener jeg er mere kvalificeret er:
- Jeg har styr på reglerne
- Jeg er god til at holde hovedet koldt.
-Jeg er meget engageret
- Jeg ønsker det bedste for alle.
- Så føler jeg også selv jeg har hjulpet en del med at fange såkaldte ´´forbrydere´´ som ikke overholder reglerne.
- Kan også sagtens dømme fair selvom det er imod en jeg syntes mindre om eller omvendt hvis jeg bedere kan lide personen vil jeg stadig dømme udfra det der er sket

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Som skrevet ovenstående har jeg forsøgt og få lidt kendskab til ULX så livet bliver lidt nemmere, dvs. jeg kommer ikke til at stå i en situation og være helt fortabt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg syntes selv jeg er rigtig dygtig til at formulere mig både mundtligt men også skriftligt.
Ja jeg bruger tit min mic, det er hurtigere end at skrive. Har ikke noget problem med at skrive, men jeg bruger mest mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Efter som jeg er startet på uddannelse har jeg lidt sværer ved at få tid tidligt i hverdagen. Laver lige et lille skema til jer.
Mandag: 16:15 - 01:00
Tirsdag: 16:15 - 01:00
Onsdag: 16:15 - 01:00
Torsdag: 16:15 - 01:00
Fredag: 16:15 - 03:00
Lørdag: 12:00 - 03:00

Søndag:12:00 - 01:00
Alle tidspunkterne er vel og mærke cirka tidspunkter nogle dage kan jeg være mere på end andre hvis jeg får tidligere fri eller noget i stil med det

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Jeg har været straffet en del i starten af min RP tid på serveren men som jeg skrev i sidste ansøning ville jeg starte med at spille 110% rp og det syntes jeg selv jeg har overholdt. Så håber jeg i kan bruge mig som staff på jeres server.


-NormaNN aka Mads

 

// Update 
Har sagt op på UnknownRP

Link til kommentar
Del på andre sites

NormaNN din guttermand

Jeg er glad for at du er opsat på at ændre din attitude, og spillespil. I starten haltede den en smule.

Jeg er positiv over dine ændringer indtil videre, du virker som om du er begyndt at tage det hele en smule mere seriøst. Det er noget alle kan lide.

Du får et +REP af den grund at jeg ser dig som en person, som sagtens kunne passe ind i teamet, udover er du blevet god til at holde hovedet koldt i stressede situationer, som er en god ting at have som staff. 

Alt held og lykke herfra.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Glen Andersen skrev:

NormaNN din guttermand

Jeg er glad for at du er opsat på at ændre din attitude, og spillespil. I starten haltede den en smule.

Jeg er positiv over dine ændringer indtil videre, du virker som om du er begyndt at tage det hele en smule mere seriøst. Det er noget alle kan lide.

Du får et +REP af den grund at jeg ser dig som en person, som sagtens kunne passe ind i teamet, udover er du blevet god til at holde hovedet koldt i stressede situationer, som er en god ting at have som staff. 

Alt held og lykke herfra.

Tak flinke Glen, jeg har virkelig bare ønsket at få noget ansvar i dette dejlige gaming community og så har jeg bare fundet ud af det er meget sjovere at tage seriøst end ikke. På den måde begynder man at bygge et fællesskab op med andre spiller.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, DaXy=) * Knife4Knife skrev:

+rep

 

- Dejlig pullemand

- Dejlig og sjov at spille rp med!

 

Bare et kæmpe +rep herfra! <3

Tak det var sødt sagt <3

 

7 minutter siden, Rizee skrev:

+Rep 

virker flink

 

Tak Rizee :*

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Taroux skrev:

+REP

- Du har styr på reglerne

- Aktiv spiller
- Har bare en lille smule mellem ørene (Heller ikke for meget)
- Plads til både seriøsitet og Sjov

- Kunne godt se dig som en handsome staff

Tak Taroux det var da det sødeste jeg nogensinde har set dig skrive :*

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, br1zzle skrev:

KÆMPE KÆMPE +REP

- Normann er skide rar og venlig inde på serveren

- Har snakker pænt overfor folk

- Han har godt styr på reglerne

- Ville elske at se dig som staff!

 

br1zzle

Rigtigt sødt sagt br1zzle sætter pris på din støtte :*

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

Har brudt reglerne et par gange og der har normann virkelig været der (når han har set det) og lige sagt hey styr dig lige eller overhold lige reglerne mester så helt 100% +rep han er super cool selv når han selv blir rdmet har han hoved koldt har aldrig set normann bryde reglerne så ville være glad for at få en staff som dig!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Pyro_dudie Howl.gg skrev:

+rep

 

Har brudt reglerne et par gange og der har normann virkelig været der (når han har set det) og lige sagt hey styr dig lige eller overhold lige reglerne mester så helt 100% +rep han er super cool selv når han selv blir rdmet har han hoved koldt har aldrig set normann bryde reglerne så ville være glad for at få en staff som dig!

 

Tak pyro i guess :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.