Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bil forsinkelse / Input delay når man kører


Lynnerup

Recommended Posts

Hej, Lynnerup her.

Jeg har været godt frustreret over at have skulle betale bøder, på grund af at have kørt ud på græsset, lidt over på den anden side, og måske kørt galt. Ikke at jeg ikke vil betale bøder hvis jeg gjorde sådan, men det sker på grund af bilens langsomme reaktionstid.

Jeg ved ikke om det kun er mig der oplever en forsinkelse, på godt et halvt sekund, fra det tidspunkt hvor jeg trykker på en knap, til at den bliver brugt funktionsmæssigt.

Er der en fix, er det serverens problem, eller har alle det.

På forhånd, tak for at have læst min besked.

 

Lynnerup.

Link til kommentar

Serveren skal jo ligesom sende data fra serveren til spillerne og omvendt. 

Du skal tænke på, at når du begynde at dreje, skal din nye placering synkroniseres med alle andre spillere på serveren.

Du kan ikke selv høre det, men når du snakker er der også 2-3 sekunders delay, på når du snakker i virkeligheden og når du snakker inde i spillet.

Link til kommentar
12 minutes ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Serveren skal jo ligesom sende data fra serveren til spillerne og omvendt. 

Du skal tænke på, at når du begynde at dreje, skal din nye placering synkroniseres med alle andre spillere på serveren.

Du kan ikke selv høre det, men når du snakker er der også 2-3 sekunders delay, på når du snakker i virkeligheden og når du snakker inde i spillet.

Aka Gmod er et gammel lorte spil

 

Link til kommentar
  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.