Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny rank


NormaNN

Recommended Posts

Jeg syntes selv lige jeg fik en fantastisk idé. Gik lidt og tænkte over staff's kan bygge mens de flyver det er jo en fordel, måske kunne man adde en ny rank vip+ eller noget i den duer hvorved det med følger retten til at blive et nyt job inde på serveren der hedder bygger. Så kunne man få mulighed for at flyve som hjælp til at bygge og alle de andre vip goder selvfølgelig. Syntes også bare der skal være nogle flere fordele måske noget med at modtage en lidt større sum af penge i don't know syntes selv det lød som en god idé

Mvh
-NormaNN

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej

Dette med en ny rank som hedder 'VIP+' er jeg meget imod,  da jeg ikke synes det burde være der af følgende grunde:

  • Det lyder uprofessionelt. 
  • Det er en eksklusiv fordel for staff.  
  • Dette kan abusese. 

Alt i alt er dette et KÆMPE - REP! 

 

-Jimmi 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, NormaNN said:

Ja okay bare et forslag jeg havde tænkt på. :) Kan godt se det nu det var bare lige en tanke der slog mig og så er det med at skrive dem ned da det kan være guldkorn.

Man kunne i princippet lave det, men der skal være mange restriktioner på det hvis det er.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, CasperDK / ZeNoxXi skrev:

Man kunne i princippet lave det, men der skal være mange restriktioner på det hvis det er.

Jamen det er jo også det, folk skal jo ikke misbruge det. Jeg ved bare at nogen af dem jeg snakker med syntes også det lyder fedt.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Jan T said:

Stavox er en RP server ikke en bygge server.

 

Har du lyst til at noclippe kan du jo joine en sandbox server.

Nu hvor du siger, at det er en RP server. Så burde staff jo heller ikke flyve rundt i noclip og bygge 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, MagnusDK skrev:

Nu hvor du siger, at det er en RP server. Så burde staff jo heller ikke flyve rundt i noclip og bygge 

 

Der skal være fordele ved at være staff. Fordele skaber motivation. Motivation skaber produktion, og produktion tager cases. :thinking:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.