Hop til indhold
Stavox

[Solved] Job biler!.


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Altså hvad skal de dog bruge dem til? Det er de færreste der alligevel spiller livvagt, og vagter skal jo alligevel passe på en butik eller bank, så har de da ikke tid til at køre rundt i en bil. De fleste vil nok også foretrække at køre rundt i sin egen bil.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, JimmiGaming said:

Altså der har været et foreslag om dette. MEN nu hvor vore dejlige @Metro har lavet en "vagt ligne" bil kunne den jo blive brugt. Men når det så er sagt så tror jeg den ville blive brugt minimalt

Bilen vil blive brugt som personbil, lægebil og vagtbil. Det er for at kunne bruge bilen så mange steder som muligt. Det kan også være at folk ville være mere seriøse omkring vagt jobbet hvis de fik flere "redskaber".

 

 

3 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Altså hvad skal de dog bruge dem til? Det er de færreste der alligevel spiller livvagt, og vagter skal jo alligevel passe på en butik eller bank, så har de da ikke tid til at køre rundt i en bil. De fleste vil nok også foretrække at køre rundt i sin egen bil.

Findes livvagt jobbet stadig? :thinking:

 

Og det kan godt være de foretrækker at køre rundt i deres egen bil, men den har ikke skin på eller blink. Jeg kan også godt lide at køre i min Huracan, men jeg vælger den alligevel ikke som betjent fordi at den ikke har hverken skin eller blink (altså rigtige blink, ikke bare de der blinklys). Vagtbilen kan bruges hvis man hyrer et vagtselskab frem for enkelte personer, det vil gøre vagterne mere fleksible så de kan beskytte flere butikker eller større områder (f.eks. MTL på EvoCity).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.