Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mobile addon


Martin Holm

Recommended Posts

 

Steam: Martin Holm | The Real Dragon

Email: [email protected]

-Martin Holm

Hej Stavox!

Jeg har spillet på Cosmos, i utrolig lang tid, og der har der været rigtig meget glæde af denne addon: Mobile.

Mobile Addonet skaber meget mere roleplay og skaber mere realisme.

Man kan tilføje sådan at hvis man ringer (112 fx.)  så ringede man til politiet (DETTE ER MULIGT)

Og det samme kunne man gøre med andre jobs, læge, taxa osv!

Der med synes jeg i skal skaffe jere reglen "Meta-gaming" hvis i fik telefonen, fordi det skaber meget mere realisme.

Jeg vil 100p hellere spille på denne server end på alle andre hvis denne var realistisk!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, RedPanda said:

+1 @Martin Holm er 100% enig!.

Men så syntes jeg at man skal have lov til at kunne købe et sit eget nummer for 100k!. @DyNATO

 

-RedPanda

Ja! det kunne være fedt :).

-Tak for din feedback

Martin Holm

20 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg er enig med telefonen Det kunne være så fedt. 

 

 

-Tak for din feedback

Martin Holm

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep.

 

Kunne godt misbruges til at irritere folk. Fx vis folk ejer et gang og en person er afvist, kunne personen blive ved med at ringe? Ellers kunne staff jo få det i logs? @DyNATO Ellers er det en mega fed ide :)

 

- Jonas

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jonas 

11 hours ago, JonaS said:

Neutralt rep.

 

Kunne godt misbruges til at irritere folk. Fx vis folk ejer et gang og en person er afvist, kunne personen blive ved med at ringe? Ellers kunne staff jo få det i logs? @DyNATO Ellers er det en mega fed ide :)

 

- Jonas

 

 

Jonas man kunne jo vælge at blokere folk så. Og så tænker jeg at Taxi driver har sit eget nummer måske. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.