Hop til indhold
Stavox

[Solved] Post-mand jobbet er kedeligt!


DoktorDim
Message added by DetBareMads

Der kommer nye ting til postmanden snart

Message added by Dynn

Done

Recommended Posts

Vi kan alle blive enige om at jobbet som post-mand er kedeligt.

derfor har jeg et forslag til at gøre det mere underholdene,

Dette er en liste jeg har til tilføjelser til jobbet.

 

Nye ting til Post-mand

  • Inde i tabletten er der en app der hedder "Postnord" som man kan bruge hvor man kan klare "Missioner, Daily Rewards, Statistiker, Global statistiker, (Se hvem der har udbringet flest pakker). og Opgradere sin bil som fx NOS & Flere pakker.".

 

  • Flere steder at afsætte pakkere, fx (Nexus og Bilforhandleren).

 

  • Flere models til pakkerne.

 

  • Få op til 2500 pr pakke. (svære pakker får man mere for).

 

  • Bliv fyret hvis man ikke levere nok pakker, (inden for fx 10 minutter), (Få jobban i 15 minutter).

 

Skriv gerne jeres meninger omkring forslagene og meget gerne +REP -REP :3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Alt der er skrevet er min mening.

 

Mange jobs er kedelige. Bl.a. mekaniker jobbet nu med de nye parkerings regler som gør at der ikke er så mange biler man kan tage for ulovlig parkering og politiet tager dem med konfiskering istedet for mekanikeren. Der er mange jobs der kunne blive pillet i.

 

Tilbage til forslaget.

-  Blive fyret synes jeg ikke er en god ide for jeg kan ikke se hvorfor man ikke må rende rundt og rp osv.

-  Flere models. Kunne godt se det men alligevel ikke synes de er fine som de er nu.

-  2500 pr pakke? Synes det er mange penge. Man tjenere rimelig godt på at levere en pakke så synes ikke det skal kunne sættes op.

-  Flere steder at aflevere kunne være en mulighed men hvorfor aflevere en pakke der hvor man samler den op? (cardealeren)?

-  NOS på den bil bliver noget mos da den er lort.

-  Tablet med missioner kunne være fint nok, hvis man fik noget ud af at klare dem. 

-  Flere pakker i bilen kunne også fungere men den skal heller ikke kunne have for mange pakker.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 23/7/2017 at 23:11, Maxx0758 said:

Alt der er skrevet er min mening.

 

Mange jobs er kedelige. Bl.a. mekaniker jobbet nu med de nye parkerings regler som gør at der ikke er så mange biler man kan tage for ulovlig parkering og politiet tager dem med konfiskering istedet for mekanikeren. Der er mange jobs der kunne blive pillet i.

 

Tilbage til forslaget.

-  Blive fyret synes jeg ikke er en god ide for jeg kan ikke se hvorfor man ikke må rende rundt og rp osv.

-  Flere models. Kunne godt se det men alligevel ikke synes de er fine som de er nu.

-  2500 pr pakke? Synes det er mange penge. Man tjenere rimelig godt på at levere en pakke så synes ikke det skal kunne sættes op.

-  Flere steder at aflevere kunne være en mulighed men hvorfor aflevere en pakke der hvor man samler den op? (cardealeren)?

-  NOS på den bil bliver noget mos da den er lort.

-  Tablet med missioner kunne være fint nok, hvis man fik noget ud af at klare dem. 

-  Flere pakker i bilen kunne også fungere men den skal heller ikke kunne have for mange pakker.

 

Max det der med job ban er nok fordi der kun kan være 3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.