Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jobs


Martin Holm

Recommended Posts

Bus chauffør: Car= Lang bus / kort bus / Dobbeltdækker.

Forsvaret: Våben=M4A1 SKIN= Soldat Bil=Kæmpe real soldatbil

Forsvaret Læge: Våben=Desert Deagel SKIN= Soldat Læge BIL= real soldatlæge vogn

Forsvaret Speciel (VIP): Våben M4A1 Skin= Soldat BIL= Kampvogn

Forsvaret Leder Våben= M4A1 Skin= Soldat kaptajn BIL= Militær Hummer

 

Håber forsvaret jobsne kommer, det kunne være overdrevet fedt!

Mvh. Martin Holm

Spørgsmål vedrørende, postet skriv i kommentaren!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 14/2/2016 at 4:20 PM, maxx0758 said:

Jeg synes ikke at der burde være forsvar på for hvad skal de lave? Det er jo stort set politi eller swat der lige er blevet fjernet.

Forsvaret, er ikke SWAT, det er militæret. Derfor synes jeg i skal få lavet sådan politiet ikke går så meget i raids, og så laver forsvaret dem, politiets job er jo også at sørge spirituskørsel, reckless driving, og alle de ting der som hører under politiets arbejde. Forsvaret ville bare være en ekstra detalje og ville skabe flere jobs på serveren, daj eg godt kunne tænkte mig et eller andet nyt fedt job som hører under statsansatte.

Tak for din feedback.

-Martin Holm

On 14/2/2016 at 3:41 PM, TheHotOne said:

VIP Jobs bliver ikke en ting.

Det er helt i orden! Men så have dem som standard jobs :)

On 14/2/2016 at 3:34 PM, MagicUnicornDK said:

ja  Forsvaret er en god ide  

Tusind tak for din feedback! Er helt enig! Synes der mangler et nyt stort arbejde under statsansatte :D.

-Tak for din feedback.

Martin Holm

On 14/2/2016 at 3:15 PM, SimoNe said:

Hvad mener du de skal kunne? 

Synes det minder lidt om SWAT som næsten lige er blevet fjernet.

 

SWAT er en meget mindre styrke end forsvaret. Forsvaret er jo militæret, ingame er der rigtig meget skyderi og mange store baser som er for store til politiet, derfor er Forsvaret en god ide og så skal der laves sådan politi ikke må raide sådan det kun er forsvaret.

On 14/2/2016 at 4:20 PM, maxx0758 said:

Jeg synes ikke at der burde være forsvar på for hvad skal de lave? Det er jo stort set politi eller swat der lige er blevet fjernet.

Jeg er da rigtig ked af at se at du ikke synes om min ide, håber du skifter mening ved at læse de andre kommentarer jeg har skrevet, der får du en lille kort beskrivelse af forsvar jobsenes egenskaber.

Link til kommentar
Del på andre sites

Martin jeg har dsv. stadig ikke ændret mening for de kommer til at lave præcis det samme som swat gjorde dengang det var på, vente i pd til raid og så assistere, du skriver forsvaret skal lave raidsne så skal de jo også bare vente lige som med swat. Undskyld måske er det mig, men jeg kan altså ikke se forskellen på de 2 jobs.

Link til kommentar
Del på andre sites

@maxx0758, jeg forstår dig godt, og kan også godt selv se de ligner lidt hinanden. Men Militæret er forholdsvis stærkere end SWAT, de er de også i virkeligheden. Og de kommer til at vente meget, det kan jeg også godt se selv, men det var trådsalt kun et forslag.

Tak for din feedback

-Martin Holm

@Dave, jeg kunne ikke vide at SWAT er blevet misbrugt, og vidste ikke engang det havde været her, da jeg kun er en uge->få dage gammel på Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.