Hop til indhold
Stavox

[Solved] Udvalg af våben


OSSIDK

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Jeg ved godt allerede at der er et stort udvalg af våben på serveren, hvilket også er super dejligt.

 

Jeg har et våben i tankerne som allerede er på serveren, men ikke kan købes af gun dealeren, som er "M11A1." M11A1'eren er et lille kompakt våben, som er også kan bruges som fuld og semi automatisk.

Et rigtigt fedt våben, hvis jeg selv skulle sige det.

 

Det er selvfølgelig ikke sikkert at dette forslag bliver accepteret, da vi allerede har mange våben. Men det er ihvertfald værd at lave et opslag om.

 

Skriv endelig om i tænker om dette våben kunne være noget for serveren eller ej :) Alle har deres egen mening.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Her er et lille billede af våbnet.

https://gyazo.com/0aad94fbf64e6c43321754b337ed6f1b

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hilsen Ossi

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, _FyhNz skrev:

Noget der kunne være vold fedt at de tilføjede var fx.

Carbombs.
Granater.
Molotovs. + Et brandmand job?
Flashbangs.

Shotgun der kunne skyde døre op.
C4 til fadingdoors / Breaching Charge.

Vil du starte battlefield op fordi så gå ind og spil det der...

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, _FyhNz said:

Noget der kunne være vold fedt at de tilføjede var fx.

Carbombs.
Granater.
Molotovs. + Et brandmand job?
Flashbangs.

Shotgun der kunne skyde døre op.
C4 til fadingdoors / Breaching Charge.

Du er da godt meget inde under de eksplosive ting, som jeg ikke tror du skal regne med at få ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Du er da godt meget inde under de eksplosive ting, som jeg ikke tror du skal regne med at få ind.


Hvis i har spillet perp, ville i vide hvor fedt det var at bruge carbombs, molotovs og granater ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, _FyhNz said:


Hvis i har spillet perp, ville i vide hvor fedt det var at bruge carbombs, molotovs og granater ;)

Du skal også tænke på, at aldersfordelingen er lidt anderledes, når du tænker på Perpheads, i forhold til Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.