Hop til indhold
Stavox

[Solved] zenoxi


schjern

Recommended Posts

jeg stod ude ved den gamle cardealer i evocity hvor borgmestern også var så kommer der en mand kørene i hans bil over til borgmester og spørger om gunlicense så tænker jeg det var sgu da mærkeligt at han kommer kørene direkte hen til borgmesteren som om han vidste precis hvor han var så jeg våbentjækker han en gang for borgmesteren og min egen sikkerhed og så arrested jeg ham for ulovlig våben hvorefter zenoxi eller hvad fanden han hedder og siger det ikke er en gyldig grund til at våbentjække så forklare jeg ham hvorfor og så bagefter spørg jeg så hvad det var jeg lige havde sagt for at være sikker på at han ren faktisk lytted på hvad jeg sagde men nej det kunne han ikke svare på så ergo så hørte han kun efter sig selv og ikke hvad jeg sagde 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay.

 

Ja din historie er korrekt, og jeg kan ærlig talt ikke se problemet? Du har jo ingen grund til at våbentjekke personen, bare fordi han vil købe våbenlicense, og bare fordi han virker mistænksom, som du nævnte overfor mig.

Jeg kunne godt genfortælle hvad du havde sagt, men jeg har faktisk andet at lave, end at stå og fortælle det, du lige havde fortalt mig, da der også er en person på den anden side der venter mig.

Desuden står der i reglerne: 

  1. Du skal have en god grund til at våbentjekke og der må ikke foretages stikprøver.

At han skal købe våbenlicense, og at han ser mistænktsom ud, er ikke nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Zenoxxi selv siger, så har du ikke nogen grund til at våbentjekke ham. I din situation bliver det betragtet som en stikprøve. Og det har Zenoxxi selv pointeret med uddraget af vores regel omkring våbentjek.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.