Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bus jobs


John Hudson

Recommended Posts

nu ved jeg godt der job som Taxi men tænk om der ikke også kun kom et job som bus driver da vil gøre det lidt sjover at køre round da der kan være flere folk i en bus ene i en Taxi

 

 

jeg ved ikke om det her forslag har være der før hvis det har kan i bare lukke det her forslag ned igen

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, MagnusBD said:

Altså du kan jo købe den der lille bus der kan side 7 personer i og den koster 800 tusind og så vælge taxi driver og skrive /job bus driver

det sandt nok men det vil være feder at der var et job under job menu i stedfor at skulle ændre navn fra taxi driver til Bus driver at den lå under sin ejen farve eller job muligehed

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis der skal være bus job skal det også være at man tjerner penge ved det. Det jeg mener ved dette er at man skal kunne sælge biletter eller lign. ellers bliver det nok lidt kedeligt hvis man bare kører rundt med folk uden at tjene ud over standart lønnen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.