Hop til indhold
Stavox

[Solved] Indsatsleder Uniform.


Snax/Smølf :D

Recommended Posts

Hej allesammen! :) 

Havde tænkt på en ide til politiet, da jeg er ved at være lidt træt af at politiet's "normale" uniform, og indsatsleder uniformen er den samme. Så tænkte om det kunne lade sig gøre og få en "indsatsleder" uniform, istedet for den normale. Sådan så man kan se hvem der er indsatsleder. Ved ikke om det er noget? ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså politiets indsatsleder-"uniform" er ikke mere fancy end andre politiuniformer. Nogen gange har de dog en vest på, eller en jakke der viser deres stilling. Men ellers er den danske politiuniform den samme for enhver betjent. (Set bort fra rankeringsstjernerne på skuldrene).

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Willy skrev:

Altså politiets indsatsleder-"uniform" er ikke mere fancy end andre politiuniformer. Nogen gange har de dog en vest på, eller en jakke der viser deres stilling. Men ellers er den danske politiuniform den samme for enhver betjent. (Set bort fra rankeringsstjernerne på skuldrene).

Ja, men jeg syntes bare at der skal stå noget på ryggen. Eller noget, istedet for det bare er den normale uniform. :/ Fx. Den uniform i havde førhen, altså den sorte uniform, den kunne i jo godt putte ind til indsatsleder.. Og ja, jeg tror det er den jakke du snakker om. Tænkte bare at hvis i har den gemt, så kunne det være fedt nok til "Indsatsleder" :)

5 timer siden, DetBareMads skrev:

Laver du dem?

Tænkte på den gamle uniform i havde til bejtente, om i ikke kunne putte den ind til "Indsatsleder" hvis i alligevel har den gemt? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.