Hop til indhold
Stavox

[Solved] Urealistisk fartbøde system.


Vladmir Putin

Recommended Posts

Jeg syntes lige nu at serverens fartbøde system er yderst urealistisk. Dette er på grund af at irl (hvilket serveren skal "forestille") får man ikke en bøde for at køre 134 eller andet under hvor man må køre 130... (Hvis du bliver målt af laser værktøj og du ikke erkender dig skyldig i at køre for stærkt) Laser værktøjet er det som vi på stavox måler og jeg tror ikke jeg ville erkende det hvis jeg blev målt det. (Grunden til at man ikke får en bøde er fordi at man ikke kan holde sagen oppe i retten eftersom de fratrækker x antal kmt og derfor er det ikke en valid sag medmindre du kører x antal kmt over fartgrænsen.) Det betyder også at irl stopper de ikke folk der kører 134 på en 130 strækning eller 38 på en 35 strækning og de sender heller ikke en bøde. Derfor mener jeg heller ikke at man skal have sendt en bøde med mindre du kører x antal kmt. over det tilladte. 

 

 

// 10Kr (Beklager at jeg ikke har sat kommaer men er ikke lige så god til dem :))

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Vi har talt om det, og er kommet frem til at det nok bliver så den håndholdte fartmåler justerer bøden automatisk, og det samtidig bliver påkrævet af alle fartmålere, at de anvender en specifik formel / funktion til at udregne bøden. 

Det er ikke trådt i kraft endnu.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.