Hop til indhold
Stavox

Mistet Reps?


Glymse

Recommended Posts

Det er ikke med vores gode vilje, men det ville ske før eller siden.

Efter vi udskiftede +/-rep med reactions fjernede den alle de gamle (inklusiv de gamle content ratings). Det var kun fordi den havde gemt jeres count, at I stadig havde dem.

Pga. et recount som lidt skete ved en fejl, har den som ordet siger gentalt jeres ratings, og denne gang er de kun baseret ud fra reactions (de nye ratings).

Resultatet er en del lavere count end I er vant til, og det er sket med alle. Selv mig.

 

Se det som en mulighed for at blive top-rated medlemmer, især dem som havde en negativ ratingscore. Og samtidig, bliver ratingen lidt mere clean, i stedet for, at det var baseret på tre forskellige systemer.

Selvom jeg godt kan, bliver jeres count ikke lavet om, da det så bare ville ske på et senere tidspunkt i forbindelse med en recount.

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutes ago, Dynn said:

 

Se det som en mulighed for at blive top-rated medlemmer, især dem som havde en negativ ratingscore. Og samtidig, bliver ratingen lidt mere clean, i stedet for, at det var baseret på tre forskellige systemer.

Selvom jeg godt kan, bliver jeres count ikke lavet om, da det så bare ville ske på et senere tidspunkt i forbindelse med en recount.

Det der med negativ score var jeg lidt stolt af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.