Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skifte sæde trick


Message added by Dynn

Planlagt

Message added by Dynn

Tilføjet

Recommended Posts

Jeg synes det er trist at selvom man kører i den rigtige side af vejen og a ligevellet en eller anden person kan komme med topspeed og inden han rammer dig og din bil så klikker han sæde 2, og slipper godt fra det.

Lidt dobbeltmoralsk er jeg da selv fordi jeg selv udnytter det engang imellem, men kan man ikke køre noget så hvis man skifter fra førersædet til et passagersæde inden for et special stykke tid, kommer det koste noget som 3-5 benzin?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DetBareMads skrev:

Mig, Emoyly og Green sad faktisk og snakkede om noget spændende forleden. Det handlede om, at man ikke vil kunne skifte sæde ved højere end 20 km/t, og det samme med at gå ud af bilen. Bare for at få det lidt mere realistisk lige på det område

Jeg har også set nogle der skifter sæde ved en fart måler så de slipper for warrant/wanted 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ud over det Mads har sagt, kan jeg også se, at vi faktisk ikke kan se seneste fører af bilen hvis man er kørt ned af en bil, men kun hvis han er blevet mast:

QjXD2nO.png

Det er et mangel herfra. Så hvad angår cdms som folk slipper fra, kommer det ikke til at ske fra i morgen af med den taktik.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
Just now, Maxx0758 said:

Lidt sent?

i know hahah tænkte bare lige havd fuck snakker du om dynn det står da lige der

 

On 18/6/2017 at 14:25, Dynn said:

Ud over det Mads har sagt, kan jeg også se, at vi faktisk ikke kan se seneste fører af bilen hvis man er kørt ned af en bil, men kun hvis han er blevet mast:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, Spider pig said:

i know hahah tænkte bare lige havd fuck snakker du om dynn det står da lige der

 

 

 

21 minutes ago, Spider pig said:

men kun hvis han er blevet mast:

Så vidt jeg kan se har Dyn fået en bil smidt i hovedet. Så der burde jo stå det ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.