Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Cherry


Cherry

Recommended Posts

In-game navn

CHERRY

 

SteamID

STEAM_0:1:122028090

 

Fornavn

 Victor

 

Alder

15

 

Tidligere erfaring med administrative jobs

Ja! Jeg har været staff på en anden gmod server. Ellers har jeg har egne serveren i spillene Minecraft og css. Minecraft var mest en server for teknikere fordi vi kodet bare og hyggede os på serveren, min minecraft server lukkede efter et år ca.

 

Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?

Som sagt har jeg massere af erfaring med at være admin/staff, hvilket gør at jeg ved hvordan man skal håndtere det. jeg har også været staff på en anden server før som måske også vil give mig en fordel. Jeg føler mig klar igen til at være aktiv og tage cases, Jeg spiller alle 7 dage om ugen i over 5 timer mindst! hvilket gør jeg kan være super aktiv. Jeg ved hvordan man skal håndtere cases, ved fx at holde hovedet koldt og holde de grimme ord inde. Ellers er jeg også en rigtig positiv person, som næsten aldrig blir "rigtig" sur. jeg har også spillet på serveren i over 250 timer, så jeg kan nærmest alle reglerne i hovedet, ellers må jeg få opremset en regel af en anden staff :D 

 

Kendskab til ULX

Ja! jeg har som sagt være staff på en anden server før så jeg kender alle nødvendige commands til at være staff! :D der er vel også nogle der smutter men dem skal jeg nok få lært!,

 

Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?

Jeg er god både mundligt og skriftlig, dog kan jeg have nogen dage hvor jeg snakker rigtig hurtigt, hvor det så ender ud i at jeg mumler.

 

Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?

Alle dage om ugen ;)

Mandag - 12:30 - 22:00

Tirsdag - 13:45 - 22:00

Onsdag - 14:45 - 22:00

Torsdag - 15:30 - 22:00

Fredag - 12:00 - 01:00+

Lørdag - 9:00 - 02:00+

Søndag - 12:30 - 22:00

 

Anden relevant information

Til hverdag går jeg i 8 klasse og skal til at op i 9 klasse, kommer til at spille meget på serveren og nyder at spille herinde så det kunne være så hyggeligt hvis jeg kunne blive staff da jeg snakker godt med staff osv :)

 
Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

- Har respekt for andre spillere og er en aktiv spiller

- Pæn tone og har en god forståelse for spillet

 

Nede på jorden fyr som ikke hidser sig op over små ting, forholder sig rolig selvom han bliver sur og uenig med andre spillere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

KÆMPE +REP Fra min side af.

 

Grunden til at jeg vælger at give denne knægt et +rep er fordi han er ekstrem seriøs i sin rp og er god til at håndhæve regler hvis en spiller glemmer det. Alt i alt er CHERRY faktisk manden til arbejdet som admin :)

Held og lykke btw.

 

- Brizzle

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutes ago, Cherry cs.money said:

In-game navn

CHERRY

 

SteamID

STEAM_0:1:122028090

 

Fornavn

 Victor

 

Alder

15

 

Tidligere erfaring med administrative jobs

Ja! Jeg har været staff på en anden gmod server. Ellers har jeg har egne serveren i spillene Minecraft og css. Minecraft var mest en server for teknikere fordi vi kodet bare og hyggede os på serveren, min minecraft server lukkede efter et år ca.

 

Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?

Som sagt har jeg massere af erfaring med at være admin/staff, hvilket gør at jeg ved hvordan man skal håndtere det. jeg har også været staff på en anden server før som måske også vil give mig en fordel. Jeg føler mig klar igen til at være aktiv og tage cases, Jeg spiller alle 7 dage om ugen i over 5 timer mindst! hvilket gør jeg kan være super aktiv. Jeg ved hvordan man skal håndtere cases, ved fx at holde hovedet koldt og holde de grimme ord inde. Ellers er jeg også en rigtig positiv person, som næsten aldrig blir "rigtig" sur. jeg har også spillet på serveren i over 250 timer, så jeg kan nærmest alle reglerne i hovedet, ellers må jeg få opremset en regel af en anden staff :D 

 

Kendskab til ULX

Ja! jeg har som sagt være staff på en anden server før så jeg kender alle nødvendige commands til at være staff! :D der er vel også nogle der smutter men dem skal jeg nok få lært!,

 

Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?

Jeg er god både mundligt og skriftlig, dog kan jeg have nogen dage hvor jeg snakker rigtig hurtigt, hvor det så ender ud i at jeg mumler.

 

Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?

Alle dage om ugen ;)

Mandag - 12:30 - 22:00

Tirsdag - 13:45 - 22:00

Onsdag - 14:45 - 22:00

Torsdag - 15:30 - 22:00

Fredag - 12:00 - 01:00+

Lørdag - 9:00 - 02:00+

Søndag - 12:30 - 22:00

 

Anden relevant information

Til hverdag går jeg i 8 klasse og skal til at op i 9 klasse, kommer til at spille meget på serveren og nyder at spille herinde så det kunne være så hyggeligt hvis jeg kunne blive staff da jeg snakker godt med staff osv :)

 

 

30 minutes ago, Cherry cs.money said:

In-game navn

CHERRY

 

SteamID

STEAM_0:1:122028090

 

Fornavn

 Victor

 

Alder

15

 

Tidligere erfaring med administrative jobs

Ja! Jeg har været staff på en anden gmod server. Ellers har jeg har egne serveren i spillene Minecraft og css. Minecraft var mest en server for teknikere fordi vi kodet bare og hyggede os på serveren, min minecraft server lukkede efter et år ca.

 

 

 

+rep han er mega god til rp og reglerne kender han alså dem all

Link til kommentar
Del på andre sites

Han fortjener helt klart staff.

 

Cherry er en af de få personer der rent faktisk kan holde en god tone, bl.a. bryder han heller ikke RP hvert andet minut, hvilket virkeligt kan ødelægge en god oplevelse. Derudover kan man altid søge hjælp hos Cherry hvis man skal have en regel forklaret eller hvis man er i tvivl om ens "arrest" var retfærdigt. I mine øjne undre jeg mig over hvorfor han ikke allerede er staff på jeres server :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Cherry cs.money skrev:

In-game navn

CHERRY

 

SteamID

STEAM_0:1:122028090

 

Fornavn

 Victor

 

Alder

15

 

Tidligere erfaring med administrative jobs

Ja! Jeg har været staff på en anden gmod server. Ellers har jeg har egne serveren i spillene Minecraft og css. Minecraft var mest en server for teknikere fordi vi kodet bare og hyggede os på serveren, min minecraft server lukkede efter et år ca.

 

Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?

Som sagt har jeg massere af erfaring med at være admin/staff, hvilket gør at jeg ved hvordan man skal håndtere det. jeg har også været staff på en anden server før som måske også vil give mig en fordel. Jeg føler mig klar igen til at være aktiv og tage cases, Jeg spiller alle 7 dage om ugen i over 5 timer mindst! hvilket gør jeg kan være super aktiv. Jeg ved hvordan man skal håndtere cases, ved fx at holde hovedet koldt og holde de grimme ord inde. Ellers er jeg også en rigtig positiv person, som næsten aldrig blir "rigtig" sur. jeg har også spillet på serveren i over 250 timer, så jeg kan nærmest alle reglerne i hovedet, ellers må jeg få opremset en regel af en anden staff :D 

 

Kendskab til ULX

Ja! jeg har som sagt være staff på en anden server før så jeg kender alle nødvendige commands til at være staff! :D der er vel også nogle der smutter men dem skal jeg nok få lært!,

 

Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?

Jeg er god både mundligt og skriftlig, dog kan jeg have nogen dage hvor jeg snakker rigtig hurtigt, hvor det så ender ud i at jeg mumler.

 

Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?

Alle dage om ugen ;)

Mandag - 12:30 - 22:00

Tirsdag - 13:45 - 22:00

Onsdag - 14:45 - 22:00

Torsdag - 15:30 - 22:00

Fredag - 12:00 - 01:00+

Lørdag - 9:00 - 02:00+

Søndag - 12:30 - 22:00

 

Anden relevant information

Til hverdag går jeg i 8 klasse og skal til at op i 9 klasse, kommer til at spille meget på serveren og nyder at spille herinde så det kunne være så hyggeligt hvis jeg kunne blive staff da jeg snakker godt med staff osv :)

 

+rep
han har styr på det og er nede på jorden

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

 

Vil blot lige fortælle dig, at du ikke skal kontakte admins/spillere for at sige, at vi skal gå ind og skrive på din ansøgning

Quote

Vores staff har selvfølgelig lov til at svare på din ansøgning, men de fleste vælger dog at holde på  deres mening til staff-mødet. Så i stedet for at spørge vores staff om de gider at give deres mening til kende, lad det komme naturligt. Det er ikke velset at man opsøger reputation - fra hverken staff eller spillere.

 

Lader være med at skrive noger her, da jeg ikke rigtig kender dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

5 minutes ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Han har da kontaktet flere spillere ingame, for at sige, at de skal skrive deres mening på hans ansøgning, ved ikke om han har kontaktet nogle staffs.

 

Hej Casper, kan se at du har meget travlt med mig så derfor spørg jeg om du har meget imod mig og du kan heller ikke skrive at jeg har kontaktet flere spillere da du ikke ved noget om det. Hav en forsat god dag :)

 

//CHERRY

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, Cherry cs.money said:

Hej Casper, kan se at du har meget travlt med mig så derfor spørg jeg om du har meget imod mig og du kan heller ikke skrive at jeg har kontaktet flere spillere da du ikke ved noget om det. Hav en forsat god dag :)

 

//CHERRY

 

Hej Casper, kan se at du har meget travlt med mig så derfor spørg jeg om du har meget imod mig og du kan heller ikke skrive at jeg har kontaktet flere spillere da du ikke ved noget om det. Hav en forsat god dag :)

 

//CHERRY

Hejsa Cherry

 

Jo, jeg ved at du har kontaktet flere spillere. 1. Du kontaktede mig + dem der var i området på det tidspunkt. 

Senere hørte jeg dig snakke om det samme. Jeg vil ikke blive ved med at tage denne diskussion på på din staff ansøgning, skriv til mig pm hvis du ønsker at fortsætte dette.

 

Jeg har intet imod dig Cherry, dog minder jeg dig bare om, at følge de regler, der er blevet skrevet på skabelonen, som du jo forhåbentligt har læst.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes ikke ligefrem det ser godt ud, at du repper "Stop dig selv" på alt hvad ikke går efter dit hovedet.

 

Det bliver et -rep herfra, eftersom det ikke rigtigt virker til at du kan følge reglerne igen, og samt ikke kunne tage noget kritik, som nok er det største problem her

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Cherry.


-rep fra min side.

Haft en del cases med dig igennem tiderne, og føler ikke rigtigt at du er egnet som staff.
Udover det føles det som om at du har en rimelig elendig attitude overfor folk som ikke har samme mening som dig som Mads nævner her.
 

1 hour ago, DetBareMads said:

Syntes ikke ligefrem det ser godt ud, at du repper "Stop dig selv" på alt hvad ikke går efter dit hovedet.

 

Men ønsker dig alt held og lykke.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Glen Andersen said:

Hej Cherry.


-rep fra min side.

Haft en del cases med dig igennem tiderne, og føler ikke rigtigt at du er egnet som staff.
Udover det føles det som om at du har en rimelig elendig attitude overfor folk som ikke har samme mening som dig som Mads nævner her.
 

 

Men ønsker dig alt held og lykke.

 

Jeg synes ikke at det er okay at han skriver at jeg har spurgt alle spillere om de ville gøre det, så derfor skriver jeg stop dig selv fordi det er jo løgn tror selv du/i selv havde gjordt så synes i skal give en chance istedet for at være negativ

. kan sagtens tage kritik hav en forsat god søndag

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, Cherry cs.money said:

Jeg synes ikke at det er okay at han skriver at jeg har spurgt alle spillere om de ville gøre det, så derfor skriver jeg stop dig selv fordi det er jo løgn tror selv du/i selv havde gjordt så synes i skal give en chance istedet for at være negativ

. kan sagtens tage kritik hav en forsat god søndag

Hvornår har jeg skrevet alle spillere?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, P4R4N0RM4L said:

Nu undrer jeg mig lidt over, hvorfor NÆSTEN de eneste +reps du har fået er fra folk med 1 post? Hvis @Dynn lige kan få tjekket op på det ville det være meget dejligt, for det er altså lidt mistænkeligt.

Det er legit nok

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, P4R4N0RM4L said:

Nå, så har han overraskende nok mange venner.

Det er spillere på serveren, som ikke har en bruger, men opretter den, fordi han har spurgt om de vil give deres mening til kende :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.