Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Denlillekiwi staff-ansøgning


Denlillekiwi

Recommended Posts

-----------------------------------------------------

ingame navn: Denlillekiwi

steamID: STEAM_0:0:90526161

IRL fornavn: Kevin 

alder 12 år

har du tidligere erfaring med administrtive jobs i spilcommunity

jeg har ikke tidligere erfaring,

 

hvorfor skal du være en del af staff-teamet? hvorfor er du mere kvalificert end andre?

 

jeg er mere kvalificert end andre fordi, har spillet på stavox i 415 timer cirka Så jeg har lært at hvor lang tid skal man ha jail for det "FX" vis man har lavet carjack 15:42, og så laver man mug 15:44. så skal man har 300 sec jail. og jeg tager det stille og rolig i en case, lytter til begge, holder mit hoved koldt i en case. jeg har det også sjovt inde på stavox. snakker stille og roligt, og spiller Gmod hver dag. vil hjælpe folk med glæde. holder godt øje nede i cahtbox vis, vis der en der mugger for hurtig

har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX

jeg har ikke tidligere erfaring med ULX, men jeg har kendskab til det. men jeg kan ikke alle, men de fleste kan jeg. Og kan lære de sidste hurtig

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

 

jeg synes jeg er ok til at formulere mundtligt, men ikke super godt med skriftlig. og ja jeg bruger min mic til at snakke og ikke mere

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du fx  kun mulighed for at være på i weekenden

(mandag: 15:15 - 18:15) (tirsdag: 15:15 - 18:15) (onsdag 15:15 - 18:15) (torsdag 15:15-18:15) (fredag 15:00 - 20-00) (lørdag 12:00 - 15:00) (søndag 10:00 - 14:00) for snart nyt skema, men det sender jeg. spiller stadvig lang tid (: 

 

tror det var det 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kevin/DenLilleKiwi.

Jeg understreger - Dette er min PERSONLIGE holdning!

 

Jeg syntes personligt at en alder af 12 år, er alt for ungt til at modtage ansvaret for andre, derfor giver jeg dig et minus rep. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, ZlaskeDrengen said:

-REP

 

Følger ikke alle regler!.

 

Er meget ung!.

efter min mening kan jeg godt regler 

 

5 hours ago, Breaky said:

+Rep
Flink gut
Kan reglerne
\('-'\) /('-')/

you a my bro breaky in rp :D

5 hours ago, Breaky said:

+Rep
Flink gut
Kan reglerne
\('-'\) /('-')/

you a my bro :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.