Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning Tramper Tobi/skillers


Tramper Tobi

Recommended Posts

Ingame navn:Tramper tobi

 SteamID: STEAM_0:0:27440735

 IRL fornavn: Tobias

 Alder: 18

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja engang for langtid siden i css og en enkelt minecraft server :)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

* Jeg vil selv mene jeg er god til og holde hovedet koldt i pressede situationer og jeg bukker ikke under når der er pres på.

* Jeg er en af de "spiller" der vægter rigtig meget på at folk spiller ordentligt og Følger reglerne.

*  Jeg kan godt lide og Hjælpe folk på bedst muligvis

*  lytter altid til begge sider af sagen og handler først når jeg har hørt begge sider.

* jeg går meget op i mit arbejde og ting jeg godt kan lide og gør mit bedste for og få det bedste mulige ud af det.

* jeg behandler ikke venner anderledes end andre spiller, folk vil blive behandlet på samme måde

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jaa lidt kan da nogle commands som !cb osv, Men er også meget lærenem så burde ikke være noget problem.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv jeg er god til og formulere mig ordentligt både På skrift og Vis jeg snakker med folk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • Mandag- fra 16-23
  • Tirsdag fra 16-23
  • Onsdag fra 16-23
  • Torsdag fra 14-23 
  • Fredag fra kl 14:30 til kl 4-6 Stykker om morgenen
  • Lørdag fra Jeg står op til jeg går i seng, Går sent i seng i weekenderne.
  • Søndag fra jeg står op til kl 23.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Bliver ikke provokeret af at folk sviner mig til, Dog har alle sine grænser :)

Tror jeg har sagt det meste men tak fordi i gad og læse min ansøgning Mvh Tobias

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

- Har aldrig oplevet dig bryde en regel.

- Virker som en meget venlig og imødekommende person

- Har altid været respektabel og rolig i admin cases.

 

At have ham på staff-teamet ville være en god beslutning

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.