Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request På Breaky


Glymse

Recommended Posts

Dit in-game navn: Glymse
Vedkommendes in-game navn: Breaky
Dit SteamID: STEAM_0:1:96966582
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:78550049
Tidspunkt for hændelse: 08:56:00 
Hvad regler er blevet brudt: Random Death Match §1.3
Hvad skete der?: Jeg stod og byggede på min base, da Breaky råber "Hej Glymse" derefter løber jeg ud til dem. 
Efter Breaky og mikkeljz havde skubbet min bil væk løb jeg ud til min bil for at sætte den i garagen, men som i kan se på klippet begynder de at skyde efter mig. 
Ifølge breaky & mikkeljz gunpointede jeg dem da jeg tog min m14 frem, MEN det gjorde jeg tydeligvis ikke, da de sad i bilen.
Derefter begynder breaky at blive flabet og tale grimt.
Beviser:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være at du føler dig truet, men du har stadig ikke ret til at skyde mig. Du må jo kun skyde mig, hvis jeg har gjort dig noget, F.eks en kriminel handling.

Og hvis alle havde din mening så rendte alle rundt og skød alle, der render rundt med våben i en KOS base, fordi du føler dig truet. Og det giver jo ikke nogen mening vel?.

    -glymse

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Glymse

 

Jeg vil gerne sige lidt om denne situation da nogle af de ting du har skrevet ikk rigtig passer i forhold til hvad der var sket.

 

 For det første siger jeg til dig (ved ikk om du hørte det) Jeg er bugged i din bil, og vi har derfor IKKE  Skubbet din bil vi var der i mod bare bugged i din, hvor du så vælger at trække din M14 Da du løber ud af din dør, det virker truende for os da du har et stort K.O.S Skilt og så oven i købet vælger og løbe ud med en M14 i hovedet på os, det kan godt være du ikk syntes det kan være truende men vi tager det truende da du stormer ud med en M14 og derfra vælger vi og skyde dig for vores egen sikker hen da du løber ud med en våben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Breaky said:

Glymse Jeg må gerne skyde dig hvis jeg føler truet, som mikkel skrev har du et stort KOS Skilt.

Og igen, så du kunne jo bare dræbe alle med våben og KOS det giver slet ingen mening.

Så kunne du i princippet bare sidde og campe min base og vente på at jeg går ud, og derefter pløkke mig. Og sige "jamen jeg følte mig truet".

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Breaky said:

Ja men det var ikke det der skete. Du løb jo ud med en M14.

 

Men det er jo det samme, så kunne du bare rende rundt inde i byen og dræbe alle med våben fremme og bruge undskyldningen "jamen jeg følte mig truet".

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg ser det, - du kommer ud med en M14 i hånden efter du ved at Breaky er ude foran din base fordi han lige har snakket. Du siger på ham i ca. 2 sekunder hvilket jeg også vil mene er truende, altså jeg havde også skudt dig i den her situation.

 

Og det med Breaky er flabet, det er ikke nok til at få ham banned.

 

Jeg lukker ban-requesten nu, - og hvis du gerne vil have mere tilføjet så skriv en pm til mig på forum eller tag fat i mig på Teamspeak.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.