Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


daS1d

Recommended Posts

Ingame navn:Marcus3355 The scaletta Family
SteamID: STEAM_0:1:63398220
IRL Navn: Marcus
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har været admin/moderater på andre servere dog ikke så store men med ca. 15 folk inde om dagen har også været admin i C:SS var admin i ca 3 måneder til den lukkede 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan holde styr på sagen og lytte til begge folk hvis ikke flere folk, er også sød og venlig har 250 timer i spillet dog ikke så meget men spiller som en med 350-450 timer har spillet på andre kendte danske servere så synes selv jeg er ret god til RP

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja kan næsten alle ULX commands og da som jeg har været admin før kender jeg dem og hvornår jeg skal bruge dem. Så ja jeg har et godt kendskab og er god til at bruge dem

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan snakke og skrive flydende dansk og har en god mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er online efter 2-3 tiden så har jeg fri fra skole og i weekenden kan jeg spille både lørdag og søndag er på til ca 9-10 tiden 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Er meget aktiv på garry's mod lige nu men måske kommer jeg også til at spille noget CS:GO men skal nok prøve at holde mit CS:GO nede :)

Håber i kunne lide den!

-Marcus3355

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.