Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Dumdristige handlinger.


Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:0:11101

Hvorfor skal du unbannes: Jeg leder ikke direkte efter om at blive unbanned, men tilgivelse og en mindre straf.

Grunden til at jeg blev banned: Jeg var i en konflikt med 2 andre gutter, hvor vi var uenige og det førte til en snak med en admin ved navn Goldenown. Goldenown og jeg kom ud i en diskussion omkring fordelingen, af straffen mellem de andre 2 gutter og jeg. Det resultere i at jeg får 30 min. Car ban og de andre slipper.

Goldenown siger så at vi lukker den der. Det resulterer i at jeg forlade vores diskussion i frustration.

Jeg går ind mod byen og støder på en admin ved navn Hejmeddig. Hejmeddig truer mig med at skyde mig, i og med at han er hjemløs. Jeg siger så til ham at han ikke skal true mig med, at skyde mig da jeg så siger til ham at han godt selv kender reglerne da han selv er admin.

Det resulterer i, at han jailer mig i 300 sek.

Da han så jailer mig bliver jeg sur og begynder og spørger om han, havde fået admin her fornyelig. Det var en flabet kommentar som slet ikke burde have været der. I og med at han bliver stående ved buret og vi kommer ud i diskussion angående om han har været admin i et stykke tid eller ej, siger jeg så til ham ''Nu da du godt kan lide at have magt kan du jo lige så godt banne mig. Ban mig!'' Det resulterer i at han perm banner mig.

(Jeg var frustreret)

Jeg er 100% forståelig overfor at han banner mig.

Men jeg vil gerne bede om, at få min straf sænket da jeg nyder at spille på serveren.

Jeg vil meget gerne undskylde overfor Hejmeddig og Goldenown for mine handlinger.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.