Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


Texmex

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:190157955

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes fordi jeg har dummet mig, og jeg indrømmer mine fejl. Jeg har kedet mig en hel del, og reflekteret over mine fejl den sidste uges tid. Jeg undskylder rigitig mange gange for at være stædig, og for at spille imod reglerne. Jeg begik en fejl, og beder om forladelse. Jeg morer mig ekstremt på Stavox, og vil rigtigt gerne ind igen. Jeg undskylder til Teta, Greenberg og andre admins der var blevet trætte/irriteret af mig. Jeg vil rigtig gerne ind igen, og spille ordentligt. Jeg kan reglerne, og ønsker ikke at blive banned eller få jail mere overhovedet. Undskyld alle, for mit failRP osv. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:190157955

Grund: Troll

Navn: Thomas Tog

AdminID: STEAM_0:0:94656685 - Mibb [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-05-17 22:29


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Thomas-Texmex, 

 

Da vi efterhånden er en del staffs inden over dit ban, skal vi lige bruge lidt tid på at snakke sammen, om hvad der nu skal ske, ovenpå din overtrædelse af vores regler, samt den måde du har valgt at kommunikere med os på. 

Derfor vil du få et mere uddybet svar på et senere tidspunkt, evt i dag eller i morgen. 

 

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

 

Vi har nu haft mulighed for at snakke omkring dine omstændigheder, og er kommet frem til at reducere din straf til 2 ugers samlet udelukkelse. 

Dette betyder at vi nu giver dig din aller sidste chance for at bevise, du vil forbedre dig som spiller på vores serveren. 

Du kommer til at kunne tilgå serveren efter de to uger, på en betinget unban, som vil sige, at laver du nogen form for både små eller store overtrædelser af vores regler,

vil du automatisk blive udelukket permanent fra vores community, da du altså ikke har bevidst os dit værd.

 

Håber at se dig forbedret, når de to uger er gået. Det her er din absolut sidste chance.

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.