Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Sonnyboi


Sonnyboi

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:200403500

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes idet jeg syntes at stavox er den bedste danske server og jeg fortryder rigtigt meget at jeg lavede mass rdm og vil rigtig gerne hvis ikke unbannes så idet mindste sige undskyld for mine handlinger og jeg syntes at jeg har i den periode jeg har været bannet lært at rp meget bedre og ville imodsætning til før mit ban nu være et plus for serveren og måske endda kunne bidrage til serverens fortsatte gode rp

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:200403500

Grund: MASSRDM

Navn: MC PEPPERNSPICE

AdminID: STEAM_0:0:91522258 - Phillip [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-05-17 01:10


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har 4 bans registreret, bl.a. et ban hvor du før har rdm'et, og et nyligt andet ban for ca. 13 dage siden, det ligner umiddelbart at du bare har været på serveren for at trolle.

Hvordan sikrer vi os så at du ikke gør det igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg ved godt det ikke ser godt ud og selvfølgelig gir det mening at i ville tro det  men jeg har aldrig haft det som intention at trolle jeg har været bannet ja, men jeg har aldrig ville trolle jeg siger ikke at jeg er perfekt men jeg er bedre end nogen af de bans ellers ville vise 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker ikke du skal ind igen lige foreløbigt. Dit sprog på serveren er ikke okay, og du får da også dræbt et par stykker.
Du har været bannet for rdm før, og kommer ind og gør det igen lidt efter du er blevet unbannet. Det er ikke okay. Du er også blevet bannet for upassende sprog mod staff og spillere, hvilket heller ikke er okay.
Inden du blev bannet skrev du nogle meget fine beskeder, som jeg heller ikke vil se gennem fingrende med, og tænker ikke du skal ind igen lige foreløbigt.

2sBpucz.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.