Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mibb


🔥0mar🔥

Recommended Posts

Dit ingame navn: Peter Hansen
Staff ingame navn: Mibb
Dit SteamID: STEAM_0:0:96049067
Staff SteamID: STEAM_0:0:94656685
Forklar situationen: Jeg kommer kørende som betjent og ser en rød bil hamre en sort bil ind til siden, jeg stopper den røde bil som holder helt inde over fortorvet. Jeg hiver ham ud og giver ham en bøde på 500kr. som han så refuser,
så arrester jeg ham, Mibb (føren af den sorte bil) siger at han havde fået lov, og så er det ok at køre ind i biler og holder tværs på vejen og fortorvet. Det ender så ud i at jeg får 300sec jail.
Bevis: 
Mibb: !unarrest ZeNoxXi
Mibb force-unarrested ZeNoxXi
Mibb jailed You for 300 seconds
Mibb returned ZeNoxXi's weapons.
Mibb set the armor for ZeNoxXi to 100
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror måske ikke du hørte hvad jeg sagde til dig? - Eller det gjorde du sikkert, men det ignorerede du sikkert bare. Men, jeg sagde til dig, at mekanikeren ikke købte en benzindunk til os, så jeg fik en politibetjent og Zenoxxi til at hjælpe mig, så der er ingen grund til at der bliver uddelt en bøde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 8. juni 2017 den 3:27 PM , DetBareMads skrev:

Har du noget svar på det @FuTTiiZ?

Ja, politimanden var ikke i nærheden da det her skete, han værken sagde eller gjorde noget ved mig. Så jeg gik ud fra, at i ikke havde fået lov. Plus, selvom en mekaniker ikke giver en benzin, kan man jo ikke bare ram'e en bil op på fortåvet. Man kan jo godt ren RP-mæssigt godt, men det er stadigt ulovligt. Hvis en politimand havde gjort det samme, ville han jo også få en bøde, plus, du fik jo kun en bøde på 500kr. Efter at der ikke var nogen på fortorvet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu prøver jeg at forklare det til dig igen. Da mekanikeren ikke hjalp mig med at fylde benzin på min bil, valgte jeg at søge assistance, hvor Zenoxxi og en politibetjent hjalp, ved at skubbe bilen hen mod tanken. Da politibetjenen samtidig skubber til bilen bliver den skubbet op på fortorvet. Jeg kan sagtens se, at en bøde ville være fair i denne sag, men at du vælger at give den til Zenoxxi med grunden, at det var ham der skubbede den op på fortorvet kan du ikke. Når du godt ved og så, at det var en poltibetjent, som gjorde det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Mibb skrev:

Nu prøver jeg at forklare det til dig igen. Da mekanikeren ikke hjalp mig med at fylde benzin på min bil, valgte jeg at søge assistance, hvor Zenoxxi og en politibetjent hjalp, ved at skubbe bilen hen mod tanken. Da politibetjenen samtidig skubber til bilen bliver den skubbet op på fortorvet. Jeg kan sagtens se, at en bøde ville være fair i denne sag, men at du vælger at give den til Zenoxxi med grunden, at det var ham der skubbede den op på fortorvet kan du ikke. Når du godt ved og så, at det var en poltibetjent, som gjorde det. 

Jeg så Zenoxxi køre ind i din bil, med en rød superbil/sportsbil

Link til kommentar
Del på andre sites

Ud fra hvad i nu begge har skrevet, virker det meget som dårlig kommunikation hos politiet, som så har ført til et arrest på en person som ikke skulle have været der. Det med at Mibb unarrester ham er der som sådan ikke noget galt med, eftersom han vurdere det urimeligt.

 

Ud fra det vil jeg lukke denne klage, eftersom jeg ikke ser Mibb har gjort noget forkert her, men at politiet har været dårlige til at snakke sammen. Hvis du har andet at tilføje, så skrive endelig til på i en PM her på forum

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.