Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Jeg vil gerne blive unbanned!


baunen12

Recommended Posts

SteamID:STEAM_0:0:105030987
 

Hvorfor skal du unbannes:  

Jeg kan ikke komme ind på serveren fordi jeg blevet beskyldt for at mass RDM, som jeg aldrig nogen sinde har gjort! Jeg vil aldrig nogensinde gøre det, fordi jeg elsker stavox

Det er også rimelig unfair efter min mening

Jeg håber at kunne blive unbanned 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:105030987

Grund: LTAP - Mass RDM

Navn: baunen12

AdminID: STEAM_0:1:54142694 - OpK [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-04-17 12:56


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Ud fra hvad jeg kan se i logs, dræbte du en lige før du leavede. Hvad kan det skyldes?

ADLnGo0.png

Dit generelle sprog herinde har heller ikke været for godt, som du også har fået et jail for. På trods af, at du kun har spillet herinde i lidt over fem timer.

 

Det morsomme er, at du dræber DoktorDim som fik dig jailed for at snakke grimt:

csBqev4.png

Kan ikke se hvordan det ikke kan betragtes som rdm?

Og hvis du "elsker" serveren sådan, venter du vel ikke halvanden måned på at søge om unban?

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg nu ser hvad Dynn lægger op, så ændre omstændighederne for din unban request sig rigtig meget. Med den attitude du havde, og det sprog, ser jeg ikke nogen særlig stor mulighed for et unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, baunen12 said:

Hvorfor skal du unbannes:  

Jeg kan ikke komme ind på serveren fordi jeg blevet beskyldt for at mass RDM, som jeg aldrig nogen sinde har gjort! Jeg vil aldrig nogensinde gøre det, fordi jeg elsker stavox

Det der er jo noget lort at skrive, at du ikke har gjort det passer på ingen måde. Vi banner aldrig uden grund.

 

Både på de her grunde og de grunde Dynn kommer med ser jeg virkelig ingen grund til at du ind forløbelig.

 

Søg igen om 14 dage hvor du forhåbenligt er blevet lidt mere moden og kan lade være med at lyve.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.