Hop til indhold
Stavox

Snapchat og ingame penge?


KennyBou

Recommended Posts

Davs. 

Da jeg nu har tænkt over dette i et stykke tid vil jeg prøve at lave sådan noget på Snapchat, hvor jeg ligger en "Mystorie" ude hver dag, på den her mystorie kommer det til at være givet penge ud hverdag.

Det er meget forskelligt for dag til dag så jeg kommer til at bygge op indtil jeg ikke har flere penge:excited:

 

Hvis du vil kan du adde mig på snappen - Kenneth2507 og følge med derfra, hvis du synes det er en dum ide så lad være med at hatte, og heller ikke skriv lort til mig osv.

 

Hvis du vil ADD mig og se hvor stort det her bliver.

Der ikke mere at komme efter.:trumpet:

 

så skal det lige siges at det starter fra i morgen af kl 15 eller noget i den still:poot:

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Kagen skrev:

Mangler du venner :pwn:

Ja som barn har jeg altid været lonly og kunne ikke finde ud af hvad jeg skulle med mit liv, derefter kom snapchat, og nu kan jeg tilføje mennesker og snakke med dem den vej.

Ej det sku bare gas, det fordi folk klare altid over at de vil have penge osv ;))

 

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutes ago, JordBærHjelm said:

Ja som barn har jeg altid været lonly og kunne ikke finde ud af hvad jeg skulle med mit liv, derefter kom snapchat, og nu kan jeg tilføje mennesker og snakke med dem den vej.

Ej det sku bare gas, det fordi folk klare altid over at de vil have penge osv ;))

 

Penge grisk :speechless

 

altså dem

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.