Hop til indhold
Stavox

[Solved] mere RP


Monsted

Recommended Posts

jeg syntes at mange folk er dålige til rp. så kunne vi ikke nået mere rp FX når jeg går undercover så ved alle jeg er betjent og hvis jeg bliver mugget/raid OSV hvordan kan jeg så kende deres navn og sige det til politiet det giver ingen mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, James Fatman skrev:

jeg syntes at mange folk er dålige til rp. så kunne vi ikke nået mere rp FX når jeg går undercover så ved alle jeg er betjent og hvis jeg bliver mugget/raid OSV hvordan kan jeg så kende deres navn og sige det til politiet det giver ingen mening.

Det er nu ikke det der skete, Du render rundt i civil med din M4 fremme og siger vi skal ned på jorden det er et røveri?

Det ser jeg ikke særlig meget RP i heller...

 

Også fortæller du os at det er os der failer, og nu klager du selv over det?

#WhereIsTheMeaning

Og til aller sidst...

Da vi faktisk prøvede at lave RP med dig forleden,

så istedet for at høre vores forklaring så gav du bare bøde og sagde "Betal eller fængsel"

 

Hvis du er så desperat for at få RP

Så vær dog med til at skab det jo.

 

// Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

bims det var jo ikke det med dig men det er generalt og ved godt det var dumt men det var kun en gang 

 

¨så istedet for at høre vores forklaring så gav du bare bøde og sagde "Betal eller fængsel¨   det må du undskylde

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, James Fatman skrev:

bims det var jo ikke det med dig men det er generalt og ved godt det var dumt men det var kun en gang 

 

¨så istedet for at høre vores forklaring så gav du bare bøde og sagde "Betal eller fængsel¨   det må du undskylde

Du sagde det der med at det var et røveri tre gange eller noget lignede. Det var hvert fald ikke kun en gang...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.