Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - TheDanishKillerDk


TheDanishKillerDk

Recommended Posts

  • In-game navn
    TheDanishKiller
  • SteamID
    76561198105999846
  • Fornavn
    benjamin
  • Alder
    17
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været her før jeg kender procesdyrene. Jeg ved hvordan man behandler andre folk med respekt, jeg er hjælpsom også er Stavox et pisse fedt Community. I kan nok godt husk mig. :D Og Jeg har været SuperAdmin på nogen server som csgo og Arma 3 og andre spil. jeg har også været med på en minecraft server, DKP/DKP, jail i to til tre måneder,https://dkprison.wordpress.com/helper/. Var SuperAdmin på Gameson https://www.facebook.com/gameson.dk som ikke køre mere.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    I skal vælge mig Fordi jeg kender procesdyrene jeg har været her før, Og jeg behøver ikke at spørge om en hel masse kan husk ULX. Jeg mener STAVOX har forandret sig meget siden. (Forandret sig meget positivt). Derfor vil jeg gerne være med til at hjælpe Stavox igen. Starter op fra ny Jeg vil gerne være en del af staff fordi jeg godt kunne tænke mig at kommer tilbage jeg har misted jer. Og vil godt være på teamet ingen, som sagt elsker jeg at hjælpe mennesker. Jeg kan slå kold vand i blodet og ikke blive stresset, skal man nok heler ikke blive hvis man skal være data politimand. Og i er nogle pisse flinke gutter og er der altid når man skal bruge jer, Jeg finder spillet meget interessant som også tager imod folk, som selv har brug for den mindste hjælp, Om morgen er jeg ind hvor jeg ser folk som ikke kan regler og taler ikke pænt nogen gang. Håber i vil har mig tilbage.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har kendskab til ULX og ved commandsne
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg taler danske og har også nemt ved at skrive dansk. Bruger meget min mic i adminsager. Da jeg følger det giver bedst overblik over sagen. Hvis der ikke er en som sover.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Alle dag men ikke onsdag Lige lørdag og søndag er jeg ikke på fra 6:00 12:00 Søndag 7:00 12:00 kan være det bliver til 6:00 til 18:00 Nogen gang. Torsdag 18:00 20:00
  • Anden relevant information
    At mit navn er benjamin Jeg er en frisk ung mand på 17 år. Jeg er meget hjælpsom og er teknisk interesseret og villig til at lære. Gå en 9 klasse som jeg snart skal ud af. Og et par lørdage og søndag om måneden går jeg til Hardball (Paintball) i Helsingør. :) MVH: Benjamin Tak for at I vil læse ansøgning.
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, Houston said:

Har ikke set dig på nogle af serverne, siden du stoppede med at spille her. Hvordan kan det være?

Ja jeg har heller ikke set ham.

Men hvis du er 17 år gammel hvordan kan det så være t du går i 9. Klasse?

 

 

 

 

 

 

 

 

steamsalty

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, Houston said:

Har ikke set dig på nogle af serverne, siden du stoppede med at spille her. Hvordan kan det være?

Tog en purse fra gmod efter som jeg var hved at ikke kunne find på men er tilbage. Plus jeg blive taget af for ind aktive men syntes ikke jeg var. Men det var også et godt tid punkt. Men er klar og vil ikke ske ingen

7 minutes ago, oZonix said:

Ja jeg har heller ikke set ham

 

 

 

 

 

 

 

steamsalty

Men jeg er tilbage er på rockford meget 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, TheDanishKillerDk said:

Tog en purse fra gmod efter som jeg var hved at gide mig kunne ikke find noget og lave men er tilbage. Plus jeg blive taget af for ind aktive men syntes ikke jeg var. Men det var også et godt tid punkt. Men er klar og vil ikke ske ingen

Så du sender en ansøgning samme dag som du begynder og spille her igen? 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, TheDanishKillerDk said:

Tog en purse fra gmod efter som jeg var hved at gide mig kunne ikke find noget og lave men er tilbage. Plus jeg blive taget af for ind aktive men syntes ikke jeg var. Men det var også et godt tid punkt. Men er klar og vil ikke ske ingen

Men jeg er tilbage er på rockford meget 

Ok, jeg spiller på EvoCity så måske er det derfor steamsalty

 

Men er du 17 år gammel? grunden til jeg spørger er fordi der er mange der bare skriver at de er 17 år gammel fordi de tror de for en bedre chance for at blive staff :/

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.