Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Pikachu the Farmskins.com


Recommended Posts

  • In-game navn
    Oliver. B
  • SteamID
    STEAM_0:1:14072124
  • Fornavn
    Oliver
  • Alder
    17
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja jeg har været admin på en sever før og siden at stavox. Er den sever jeg spiller mest på så ville jeg gerne være staff og jeg har god erfaring med det
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg syntes at i skal vælge mig fordi at jeg hved hvor stort job det er men jeg ville gerne vise hvad jeg kan ( nomalt i rp på stavox spiller jeg maget som tyv for at tjæne godt penge men når jeg ville lave lidt mere RP så skifter jeg job til politiet fordi der skal man snakke maget med andre alså man øver sit er og jeg elsker Rp det er der få at jeg gerne ville være staff fordi jeg gerne ville stoppe dem der fail Rp
  • Kendskab til ULX
    Ja har læst om det kan mange af dem men hvis jeg bliver i tvil så har jeg en godt hjemmeside hvor stavox ULX står på
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg er god til at formulere mig så andre kan forstå havd jeg mener og jeg bruger kun skrift hvis det er nødvendigt eller har jeg en ok mic så folk kan høre hvad jeg siger
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Det er maget forskelligt om nogle ganne 1 time og andre gange 4 timer om dagen men der er også mange andre ting der skal passes så jeg hved at i forstå
  • Anden relevant information
    Jeg ville maget gerne det har og det er den her i skal vedymme mig ud fra og ikke kigge på de andre Jeg ser op til jer

Jeg undskylder at den er lidr kort men har brugt tid på den

Og kan være på hele tiden fra kl 13:35 til 20:25 lørdag og søndag

Og i kan bare stille mig spørgsmål over ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Du linker stadig det forkerte steamID. Du linker en person som ikke har været online i 9 år på steam. Udover det, har vi også afslået din ansøgning 2 gange med samme grund, og du vil derfor ikke have mulighed for at ansøge igen før om 7-14 dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.