Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Sir Fragalot


DeLaire

Recommended Posts

  • In-game navn
    Sir Fragalot
  • SteamID
    STEAM_0:1:149898932
  • Fornavn
    Søren
  • Alder
    16
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har været admin på en gmod server før og har også været admin på mange minecraft servere da jeg spillede det i sin tid.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    I skal vælge mig fordi jeg er god til at håndtere pressede situationer og jeg er en meget rolig person der ikke rigtigt bliver sur. Udover det har jeg god erfaring med at være admin og når jeg først har lært noget husker jeg det til en anden gang.
  • Kendskab til ULX
    Kender nogle af commands i ULX, men ikke alle sammen. Hvis min ansøgning bliver godkendt vil jeg dog lære alle disse commands.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg er god til at formulere hvad jeg mener når jeg forsøger at sige noget, både mundtligt og skriftligt. Og jeg har en god mikrofon, som jeg bruger det meste af tiden.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Er på de fleste dage fra mellem 16-24 og selvfølgelig i weekenden er jeg på hele tiden hvis jeg ikke har nogle familie planer eller skal arbejde.
  • Anden relevant information
    Jeg har et fritidsarbejde som jeg også skal passe, dette er dog mest i weekenden så det er ikke fordi det gør så meget med min online tid på serveren.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.