Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - MagicUnicornDK


Unicorn

Recommended Posts

  • In-game navn
    Unicorn
  • SteamID
  • STEAM_0:1:80711456
  • Fornavn
    Gustav
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har noget erfaring som administrator på nogen minecraft servers, som næsten alle har. Jeg har også haft min egen minecraft server som var oppe i cirka. 7 måneder inden den lukkede ned Jeg har været staff på min vens Garry's mod server men lukkede efter kort tid men lærte nogen af de basale commands.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg vil mene at jeg er mere kvalificeret end nogen andre fordi, jeg er moden af min alder at være og kender også de fleste ULX commands og kan sikkert også lære jeres custom commands. Jeg er også meget imødekommende så jeg kan sagtens snakke med players som jeg ikke har snakkede med. 
  • Kendskab til ULX
    Jeg har som sagt har jeg været staff op en Garry's mod hvor jeg lærte en masse commands fra. Jeg har også downloadet ULX addon i Garry's mod hvor jeg sidder og prøver de forskellige commands. Og jeg er sikker på at jeg lære jeres customs commands
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger altid min mic når jeg spiller Roleplay, da jeg synes det skaber mere indflydelse på en selv og det skaber også mere RP Jeg formulere mig også godt i skriftligt synes jeg selv
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    mit skema skifter meget fortiden da der sker noget på min skole som jeg går på
  • Mandag: 16/17 til 21 (vis jeg ikke skal noget)
  • Tirsdag: 16/17 til 21 (vis jeg ikke skal noget)
  • Onsdag: skal til Tennis så er på 18/19 til 21
  • Torsdag: 16/17 til 21 (vis jeg ikke skal noget)
  • Fredag: 16 til når jeg går i seng (vis jeg ikke skal noget)
  • Lørdag: 16 til når jeg går i seng (vis jeg ikke skal noget)
  • Søndag: 16/17 til 21 (vis jeg ikke skal noget)
  • Anden relevant information
    Ved ikke om det er relevant men min Stavox forum profil navn hedder MagicUnicornDK men jeg hedder altså Unicorn ingame bare lige så i ved det. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.