Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - rotten<3 (DK)


rotten<3 (DK)

Recommended Posts

  • In-game navn
    Rotten
  • SteamID
    STEAM_0:0:100855805
  • Fornavn
    Mathias
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja, Jeg har erfaring med Ulx og har også været staff på en anden server (server)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har kenskab til fx !armor !hp !returnweps !return !spectate
  • Kendskab til ULX
    om du har kendskab til ulx fx !armor !hp !return ovs.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    g er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg taler altid langsomt og tydeligt, så alle kan forstå hvad jeg siger. Jeg er god til at føre dialoger med folk, og føre dem på rette vej. Jeg bruge altid min Mikrofon, da jeg synes det ødelægger Rp’en, når man skriver.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    kema hvornår jeg kan være på serveren: Mandag: 15:30 - 21:00 Tirsdag: Kan ikke fordi jeg har et arbejde Onsdag: 16:00 - 21:20 Torsdag: Går til noget Fredag: 15:20 - til jeg ikke har lyst mere Lørdag: 10:30 - til jeg ikke har lyst mere Søndag: Fri dag
  • Anden relevant information
    Jamen jeg hedder Magnus i virkeligheden, og er 14 år. Jeg har altid et smil på læben og kommer godt ud af det med alle. Jeg brænder for at hjælpe folk, og nyder det faktisk også. Jeg er meget imødekommende overfor nye mennesker. Jeg bruger rigtig meget af min tid foran computeren.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.