Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Holk


Holk

Recommended Posts

  • In-game navn
    Holk Bandidos
  • SteamID
    STEAM_0:1:84791271
  • Fornavn
    Nicolaj
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har haft admin inde på 4 Cs:Go servere og ejet omkring 3 forskellige minecraft servere, og har generelt god effaring med at håndtere admin cases.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg er moden af min alder. Tager tingene seriøst og adlyder hver eneste order. Jeg er en meget lærenem dreng, og sætte mig nemt ind i rollen som den ’’ansvarlige’’ jeg kan næsten alle reglerne i hovedet på stavox, og snakker pænt til folk. Har også spillet ret meget inde på stavox, kender de fleste der inde, ikke privat men ingame. :)
  • Kendskab til ULX
    Jeg har ikke rigtigt brugt ulx, men har læst mig meget frem til admin på darkrp servere på stavox, og studeret de andre admins når jeg har været i cases, og lært pænt meget om ulx. Jeg kender de basic ting såsom ’’!Goto (navn)’’ og ’’!visarrest (navn)’’ og kan en masse andre. Jeg vil på 2 dage kende stort set alle commands.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg formulerer mig lige godt. Jeg bruger rigtigt meget min mic, da jeg spiller meget som politi. Jeg er en meget snaksaglig dreng, og sjovt nok har jeg scoret 7 i alle de fag ved det mundlige. Så snakker meget.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Har lavet et lille skema. Mandag: 17:30 – 21:30 Tirsdag: 18:30 – 21:30 Onsdag: 17:30 – 21:30 Torsdag: 18:30 – 21:30 Fredag: 17:30 – 21:30 Lørdag og søndag: Fra kl 11 til jeg bliver træt.
  • Anden relevant information
    Jamen som sagt heder jeg Nicolaj, er 14 år meget moden. Er typen der godt kan lidt at arbejde, har to søskende, og køre aviser der er jeg færdig efter skole kl 16:30 ca. Jeg er en type der har god humor, og kan fjolle meget, jeg kan gå fra at stå i en situation, hvor jeg fjoller, til at blive seriøs. Jeg kan tåle at blive svinet til, da jeg har været mobbet før, Så sådan nogle situationer, kan jeg nemt håndtere. Jeg er glad for at lære nye ting, og spøger ind til de forskelige ting, vis jeg er i tvivl. Jeg har fødselsdag den 9/7-02 Fylder 15 til sommer, hvor jeg også får mit knallertkørekort.
Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, hjalteslotknudsen said:

+Rep 

1.Kan Reglerne 

2.God rp`er 

3.Moden person

Tak :D

4 hours ago, oZonix said:

+REP

 

-Moden person 

-God RP'er

-Kan reglerne

Tak! :) Fortsat god dag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.