Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - hjalteslotknudsen


Beetle

Recommended Posts

  • In-game navn
    Hjalte slot
  • SteamID
    STEAM_0:1:179702822
  • Fornavn
    Hjalte
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeps jeg har tidligere erfaring med administrative jobs jeg har været Admin/Mod på mange forskellige servere og kender derfra alt til ULX/ULX Comands.Jeg kan godt klare presset i case hvis der bliver nogen problemer så kan jeg godt klare det og jeg bliver ikke sur så nemt i case eller irriteret så jeg kan godt klare presset hvis der kommer noget af det nogle gange.Jeg har været Admin på "Mykingdomv2" og jeg har været SuperAdmin på "TheHighWay" og været Med-Ejer på "RockRP" og har også været Ejer på min vens server og SuperAdmin på min fætters server og så har jeg også været staff på mange andre servere så jeg kender meget til det.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    I skal vægle mig fordi at jeg er aldtid glad når jeg spiller på stavox,og i prensippet altid klar på at der sker noget nyt og sjovt.Jeg har spillet meget på stavox og kender nøsten alle staff derinde og jeg synes det gør mig mere kvalificeret en de andre fordi at jeg har meget erfaring med staff og ULX/ULX Comands og kender også !visdeath !scene OSV. alle de andre ULX Comands Stavox har.Det gør mig også mere kvalificeret en de andre fordi at jeg taler med staffs ret tit og derfor kender alt til det med at være staff på stavox.
  • Kendskab til ULX
    Jeps jeg har meget kendskab til ULX/ULX Comands kan fx lige nævne 20 ULX Comands 1: ulx ban 2: ulx kick 3: ulx slay 4: ulx banid 5: ulx spectate 6: ulx setmoney 7: ulx noclip 8: ulx warn 9: ulx jail 10: ulx jailtp 11: ulx armor 12: ulx blind 13: ulx maul 14: ulx gag 15: ulx ignite 16: ulx goto 17: ulx bring 18: ulx return 19: ulx teleport 20: ulx strip.Så jeg har meget kendskab til ULX har arbejdet med det i hundrede år jeg har arbejdet med det i lang tid så jeg kender en del til det
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg kan både formulere mig skriftligt og mundligt jeg bruger min mic i alle DAKRP situationer og når det er nødvendigt så "Ja" jeg kan godt formulere mig både mundligt og skriftligt.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: (14:15-21:30) Tirsdag: (15:15-21:30) Onsdag: (15:15-21:30) Torsdag: (15:15-21:30) Fredag: (14:00-Resten af dagen) Lørdag: (Hele dagen) Søndag: (Heledagen-21:30)
  • Anden relevant information
    Jeg er altid glad når jeg spiller og klar på at prøve noget nyt på serveren og jeg elsker at hjælpe folk med problemmer eller hvis de har spørgsmål så svare jeg på dem så godt som muligt Det var min ansøgning vi ses In-Game -Hjalte slot
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.