Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - --StonQ--


--StonQ--

Recommended Posts

  • In-game navn
    Staff Ansøgning --StonQ-- In-Game navn: Marcusinator
  • SteamID
    StemID: STEAM_0:0:129331306
  • Fornavn
    Marcus Skov Jensen
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs: Jeg har lidt erfaring med Admin, moderater og Head-Admin fra forskellige servere.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
     Jeg føler at jeg har hjulpet virkelig mange RP’ere inde på serveren. Jeg sætter stor respekt på ALLE! Jeg elsker Rp. Jeg elsker at spille med mine venner og Gang-medlemmer! Jeg overholder alle former for regler på serveren. Jeg har ikke særlig mange carbans, jails osv. Jeg lever mig altid ind i Rp’en og hjælper folk med at forbedre RP’en. Jeg snakker pænt og tydeligt. Serveren er grunden til at jeg startede på garrys mod, da det var mine venner der viste mig det (tak til dem), jeg har stortset kun spillet på stavox, og blevet bedre og bedre RP’er. På det sidste har jeg spillet med mange admins, de har gjort min Forståelse for reglerne meget bedre!
  • Noget kendskab til ULX?: Ja, jeg har lidt med de grundlæggende Commands, Da jeg har set Roasted toast’s Videoer.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic? Jeps, jeg bruger ofte chatten, Ingame, og også på forum. jeg bruger altid min mic da det giver en bedre situation på RP’en.

  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på? Mandag 14:00 – 21:00 Tirsdag 17:00 - 21:00 Onsdag 15:30 – 21:00 Torsdag 15:30 – 21:00 Fredag 14:00 – 00:30 Lørdag 12:00 – 00:30 Søndag 10:00 – 20:30
  • Anden relevant information Jeg har en avisrute hvor jeg kører en times tid, hver tirsdag og Fredag. Jeg er Bornholmer I er meget velkommen til at lave -Rep Eller +REP //Marcusinator
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.