Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - Dromis Fungaro


Dromis Fungaro

Recommended Posts

  • In-game navn
    Dromis Fungaro
  • SteamID
    STEAM_0:0:50900842
  • Fornavn
    Rune
  • Alder
    15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har haft en smule erfaring men det kun via rust community. Men er meget lærer nem så det skulle ikke være et problem at lærer mig commands.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg vil gerne blive valgt fordi, jeg synes at jeg holder en god tone og så ville jeg sagtens kunne håndtere en admin sag da jeg har dog også noget erfaring i rust community. Også tænker jeg også at jeg meget moden.
  • Kendskab til ULX
    jeg kender nok nogle få stykker her: Goto "name" Jail "name" !xban !ban "name" !return !unjail !givearmor !givehealth !frezze !unfrezze men jeg er meget lærer nem så det bør ikke være så svært at lærer mig ULX.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig så folk kan forstå det og jeg har ingen problemer med dansk hverken skriftligt eller mundligt og jeg bruger min mic hele tiden og min mic er tydelig så man kan hører mig
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    jeg kan være på fra 18:00 - 22:00 i hverdagene og weekend fra jeg stå op til jeg går i seng altså i weekender kan jeg spille hele dagen med mindre jeg skal noget.
  • Anden relevant information
    Ellers ville jeg bare sige at jeg er en glad dreng og jeg holder altid humøret i top
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.