Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R03] Staffansøgning - ๖ۣۜSkillerz,Marias,Tigermiz


Tramper Tobi

Recommended Posts

  • In-game navn
    Tramper tobi
  • SteamID
    STEAM_0:0:27440735
  • Fornavn
    Tobias
  • Alder
    18
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja har været admin på en Nogle CSS server og en enkelt Minecraft Server.

 

  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
  • Jeg synes jeg er kvalificeret Pga jeg er god til og klare pressede situationer og holde Hovedet Koldt.
  • Jeg er god til og hjælpe andre Nye som Gamle spillere.
  • Jeg respektere altid folk også selvom De prøver og provokere mig holder jeg Hovedet koldt.
  • Behandler ikke folk anderledes Fordi jeg kender dem, Jeg er en meget retfærdig person og behandler alle folk på samme måde.
  • Jeg kender reglerne og følger dem.
  • Er en fyr der giver mig 200% Til mine opgaver og er altid Seriøs omkring mine opgaver og jeg tager ansvar meget seriøst.
  • Tager altid mit arbejde seriøst og er altid klar på og stoppe Mit rp For eventuelt og tage en case eller noget da jeg er en af de folk der rigtig gerne vil hjælpe Både serveren men også spillerne og gør mit bedste for og få det til og lykkeds.
  • Jeg er en meget Hjælpsom fyr Der Meget gerne vil hjælpe folk. og Gør det så ofte som jeg kan.
  • Jeg høre altid begge af Sider af sagen før jeg tager en beslutning Da jeg gerne vil være sikker på og finde den rette straf.
  • Gør mit bedste for og forbedre andres Gameplay.

 

  • Kendskab til ULX
  • En lille smule men er meget lære nem og kender da nogle af commandsne

 

  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
  • Ja det vil jeg da selv mene jeg er , Jeg bruger min mic hele tiden og Kan da snakke engelsk og Dansk.

 

  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
  • Mandag- fra 16-23
  • Tirsdag fra 16-23
  • Onsdag fra 16-23
  • Torsdag fra 14-23 
  • Fredag fra kl 14:30 til kl 4-6 Stykker om morgenen
  • Lørdag fra Jeg står op til jeg går i seng, Går sent i seng i weekenderne.
  • Søndag fra jeg står op til kl 23.

 

  • Anden relevant informationer
  • Jeg er en ung fyr på 18 fra grenå Til daglig er jeg igang med klejne smed udannelsen, Og i min fritid spiller jeg meget garrys mod, 
  • Bliver ikke provokeret af folk snakker grimt til mig, Og prøver istedet og gøre noget ved problemet.
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Lalle said:

+rep

flink 

aktiv

kan reglerne

men din mic brummer lidt og det kan være lidt  irriterende 

Har faktisk ingen ide om hvorfor den gør det, det er kun I Garry´s mod den gør det, Men regner også med og købe nyt headset her snart :D

 

4 minutes ago, OpK said:

+REP

  • Aktiv
  • Kan reglerne
  • God til sit RP
  • Moden
  • Flink og rar

// OpK

Tak Din dejlige dreng 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.