Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [R03] Staffansøgning - Mr.Fun =D


MrFunBS

Recommended Posts

  • In-game navn
    MrFunBS
  • SteamID
    STEAM_0:0:88170169
  • Fornavn
    Nicolai
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været admin på en server i counter strike source, den hed SPH, men har skiftet til csgo + tror også den har skiftet navn. Der var rigtigt mange der spillede derinde hele tiden, men der var så mange admins, at der ikke altid var så meget arbejde. Jeg vil dog sige at jeg var en af de mere aktive admins, plus en af dem der gjorde mest derinde. Det er en ba-jail server, så der er en masse der ikke kan reglerne. Det er dog nogen helt andre regler, som der også er forskellige straffe til. Jeg var admin derinde i rigtig lang tid, er ikke sikker på hvor lang tid, men tror ca. at det er et halvt år. Det er meget længe siden at jeg spillede på den, så på det tidspunkt havde jeg et andet navn. Jeg hed schoolboyQQQ eller SchoolboyQ, er ikke helt sikker, men tror nok jeg har heddet begge dele. Jeg har også noget erfaring med admin i garry's mod. Den server jeg var admin på hed PixelRP, det var ikke den værste server, men heller ikke den bedste. Det var en server der lå meget sterbilt, med nogen spillere men lang fra mange. Serveren stoppede rimlig hurtigt, fordi der ikke var nok spillere i sidste ende. Tror den var oppe i mellem 3-4 måneder, men var ikke admin fra start. Jeg var nok admin i et sted mellem 1-2 måneder, nok mest mod den ene. Jeg havde den anden højeste rank derinde. Det er længe siden jeg har været admin på begge servere, men husker stadig hvordan det er at være admin. Jeg har nok lært mest af SPH serveren, så der er nok en masse foreskel der fra til garry's mod.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg ved hvordan det er at være admin, og jeg synes det er sjovt. Jeg synes det er underholdenen at tage cases, så det er noget jeg gerne vil gøre igen. Jeg mener 100% selv jeg har styr på reglerne, jeg har næsten ingen bans, og er meget sjældent i jail. Jeg har spillet med admins før, og jeg ved godt at nogen gange bliver man nød til at leave det spil man lige spiller, og gå ind og tage nogen cases. Det er jeg fuldt klar på, som sagt har jeg prøvet det før, og ved godt hvad det kræver af en.
  • Kendskab til ULX
    Jeg tror jeg har rimlig godt styr på ULX'en, jeg har jo været staff før. Det var meget længe siden, plus så var den ikke så stor, så det var bare at skrive commanden eller skrive !menu. Jeg ved godt det er anderledes på stavox. Jeg er fuldt klar på det, mener også selv at jeg er meget lære nem. Jeg har også set alle mulige admins bruge de forskellige commands, når de nogen gange skriver tingene i chatten. ULX vil jeg ikke selv tro kommer til at blive et problem eller svært at lære 100%.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg skriver aldrig frem for at snakke, tror aldrig der har været et tidspunkt hvor jeg skrev istedet for at snakke. Lige nu har jeg en blue snowball, men er rimlig sikker på jeg køber en Audio-technica AT2020USB med et pop filter. Lyden er intet problem, selv hvis jeg ikke køber en ny mic. Det er ikke sikkert jeg køber en ny mic, fordi jeg ikke er sikker på om det er den det skal være, men tror det bliver den.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag kan jeg være på fra 14:45 til jeg går i seng (Nogen gange kan jeg komme senere eller før hjem.) Tirsdag kan jeg være på fra 14:00 til jeg går i seng (Nogen gange kan jeg komme senere eller før hjem.) Jeg kommer nok ikke til at være så meget på om tirsdagen. Onsdag kan jeg være på fra 15:40 til jeg går i seng (Nogen gange kan jeg komme senere eller før hjem.) Jeg kommer ikke til at være alt for meget på, nok et par timer. Torsdag kan jeg være på fra 14:45 til jeg går i seng (Nogen gange kan jeg kommer senere eller før hjem.) Fredag kan jeg være på fra 14:45 til jeg går i seng (Nogen gange kan jeg komme senere eller før hjem.) Jeg skal lige til sport i nogen timer, så jeg starter med at være på, tager afsted og så kommer jeg tilbage. Weekenden kan jeg være på fra når jeg står op. Jeg går i seng når jeg bliver træt, men skal tit noget næste dag, og så skal jeg lukke lidt tidligere.
  • Anden relevant information
    Tror det var det hele :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.